زائران اربعین برای خروج از مرزها‌ نسبت به تهیه روادید ‌اقدام ‌کنند‌

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: زائران برای خروج از مرزهای ایران حتما نسبت به تهیه روادید معتبر اقدام و سپس به مرزهای شلمچه و چذابه مراجعه کنند.
کد خبر: ۲۱۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ - 16November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سرهنگ علی قاسم‌پور» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار داشت: هم‌وطنانی که قصد شرکت در حماسه بزرگ اربعین حضرت سید الشهدا (ع) را دارند به جدیدترین  اخبار ستاد اربعین حسینی که از رسانه‌ ملی اطلاع رسانی می‌شود؛  توجه کنند.

وی با بیان اینکه زائران عزیز به شایعات منتشرشده در فضاهای مجازی مانند گذر از مرزهای خوزستان بدون روادید و گذرنامه اعتنایی نکنند، افزود: زائران برای خروج از مرزهای ایران حتما نسبت به تهیه روادید معتبر اقدام سپس به مرزهای شلمچه و چذابه مراجعه کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: شهروندان به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی اعم از ازدحام جمعیت و مشکل در مسیر تردد از حضور غیر ضروری در مرزهای شلمچه و چذابه خودداری کنند.

وی تاکید کرد: زائران برای تسهیل امر سفر خود به توصیه‌های ماموران نیروی انتظامی و مسئولان مستقر در پایانه‌های مرزی عمل کنند تا در اسرع وقت با رفع مشکلات؛ سفری آسوده خاطر داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها