جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

اجرای 4 هزار برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مازندران/راهپیمایی اربعین حسینی در سراسر استان برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران برنامه‌های هفته بسیج را 80 عنوان اعلام کرد و گفت: 4 هزار برنامه در هفته بسیج در سطح استان مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷ - 16November 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز  در نشست خبری ستاد گرامی‌داشت هفته بسیج در جمع خبرنگاران استان با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت 26 آبان سالروز حماسه آزاد سازی سوسنگرد و تبریک هفته بسیج، بسیج را دارای جایگاه بزرگ و ارزشمند در جامعه دینی  دانست  افزود: اقتدار کشور ایران اسلامی به واسطه حضور بسیج است.

وی از حضور بسیج به عنوان عامل گسترش انقلاب اسلامی  یاد کرد و گفت: بسیج از ابتدا در کنار انقلاب بود و هیچ ارگان و سازمانی در کشور توانمندی بسیج را ندارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم انقلاب مسیر تعالی بخش خود را حفظ کند نیازمند بسیج مستضعفین هستیم.

وی برنامه‌های هفته بسیج را 80 عنوان اعلام کرد و گفت:  4 هزار برنامه در هفته بسیج در سطح استان مازندران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:  در این راستا به پایگاه‌های بسیج ابلاغ شده است که حداقل هر پایگاه یک برنامه اجرا کند.

محمدرضایی با بیان اینکه بخشی از برنامه  ین مناسبت از هم اکنون آغاز شده است، اضافه کرد: برنامه‌های امسال هفته بسیج از یکشنبه 30 آبان نخستین روز این هفته که با عنوان بسیج پژواک ندای زینب (س) نامگذاری شد همزمان با اربعین حسینی آغاز می شود.

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی در همه شهرستان‌ها با محوریت بسیج و با حضور پر رنگ مردم، یادآور شد: خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) توسط حوزه بسیج خواهران و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های روز نخست هفته بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برنامه‌های دومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج انقلابی‌گری و ظلم‌ستیزی برگزار می‌شود، افزود: حضور نخبگان بسیجی در مدارس و تبیین گفتمان انقلابی‌گری در سطح مدارس، تجلیل از صالحین برتر در حسینیه عاشقان کربلا، نشست روشنگری با حضور اصحاب رسانه در سالن ارشاد استان توسط سازمان بسیج رسانه  از برنامه های این روزاست.

وی اجرای رزمایش پدافند غیرعامل توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی در مدارس، جشنواره علمی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری، اردوهای جهادی یک روزه در گلوگاه، نشست‌های بصیرتی در حوزه علمیه سراسر استان و یادواره شهید شاخص بسیج ورزشکاران مازندران در نوشهر را از برنامه‌های سومین روز هفته بسیج عنوان کرد و افزود: برنامه‌های این روز با عنوان بسیج انقلابی‌گری و پیشرفت در سراسر استان برگزار می‌شود.

محمدرضایی با اشاره به عنوان بسیج انقلابی‌گری و کارآفرینی در اجرای برنامه‌های چهارمین روز هفته بسیج، تصریح کرد: در این روز مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در پارک ملل ساری توسط سازمان بسیج سازندگی برگزار می‌شود.

وی اجرای طرح ملی واکسیناسیون طیور بومی و محلی در 50 درصد از روستاهای استان را از دیگر برنامه‌های این روز دانست و ادامه داد: این طرح در 12 استان از جمله مازندران انجام می‌شود که مرحله نخست طرح از روز چهارشنبه سوم تا شنبه 6 آذر صورت می‌گیرد .

وی برپایی نمایشگاه و افتتاح پنج واحد اقتصاد مقاومتی در شهرستان نور، برگزاری یادواره 29 شهیده زن مازندران در سوادکوه، برگزاری یادواره شهدا در امامزاده عباس (ع) ساری را از دیگر برنامه‌ها در روز چهارم هفته بسیج عنوان کرد و گفت: کوهنوردی و صعود سراسری خواهران بسیجی مازندران در چهار شهر نکا، سوادکوه، تنکابن و آمل و برگزاری همایش ما زنده‌ایم از برنامه های روز پنج‌شنبه، پنجمین روز هفته بسیج است.

وی اظهار کرد: عطر افشانی گلزار شهدای استان و رزمایش در شبکه‌های اجتماعی مازندران از دیگر برنامه‌ها با عنوان بسیج انقلابی‌گری و ایثار در پنجمین روز این هفته است.

وی در تشریح برنامه‌های روز ششم هفته بسیج با عنوان بسیج انقلابی‌گری و اقتدار جهانی، بیان کرد: اجتماع بزرگ مدافعان حرم قبل از نماز جمعه، برپایی مشاوره دینی و ارائه مشاوره‌های حقوقی در مصلاها، ایستگاه‌های صلواتی، سخنرانی فرماندهان سپاه شهرستان‌ها پیرامون هفته بسیج و حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه در این روز در مصلاهای شهرهای مختلف استان انجام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران برنامه‌های روز آخر هفته بسیج را با عنوان بسیج انقلابی‌گری و مبارزه با فساد و اشرافی‌گری، برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی در شهرستان‌ها، صبحگاه مشترک فرهنگیان در اداره‌کل آموزش و پرورش استان برشمرد و ادامه داد: برگزاری روز بسیج با حضور قشر حقوق‌دانان در دانشگاه آزاد قائم‌شهر، همایش شکوه و هجرت و اقتصاد مقاومتی در پارک ملل و همایش مبارزه با فساد و اشرافی‌گری و همایش علمی‌سازی کشاورزی در این روز برگزار می‌شود.

وی از افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی ولایت متعلق به سپاه کربلا در آخرین روز از هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: این بیمارستان در شهرستان ساری برای عموم مردم با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی از بهره برداری 150 واحد خانه محروم از گلوگاه تا رامسر  خبر داد و گفت: این خانه‌ها برای افراد نیازمند و توسط بسیج سازندگی با هزینه 6 میلیارد تومان ساخته شده است.

وی با اعلام اینکه 1.5 میلیارد تومان این پروژه توسط کمیته امداد پرداخت شده است، یادآور شد: 4.5 میلیارد تومان دیگر هم کمک خیران مازندران بوده است و نیروی کار آن توسط بسیجیان استان انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران برنامه‌های صبحگاه نظامی، انتظامی، اعزام تیم‌های عمومی، بهداشتی درمانی و برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت گسترده با عنوان آبروی محله در جلوی منزل شهدای استان را از دیگر برنامه‌های پراکنده در شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: نمایشگاه فروشگاه اقتصاد مقاومتی، افتتاح پایگاه‌های بسیج، اکران فیلم‌های انقلابی در مساجد و پایگاه‌ها نشست روشنگری برای عموم مردم، پخش برنامه‌های بسیج در رادیو و صدا و سیما، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، بومی، محلی و افتتاح سالن‌های فرهنگی ورزشی صالحین در برخی شهرستان‌ها در هفته بسیج برگزار می‌شود.

یادآور می شود در این نشست از دو خبرنگار مازندرانی که در جشنواره رزمایش اقتدار بسیجیان رتبه کسب کردند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار