نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

ما می‌توانیم، تنها نباید در شعار باقی بماند

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیشرفت علمی در کشور گفت: ما می‌توانیم، تنها نباید در شعار باقی بماند و باید حرکت و پیشرفت علمی را توأمان با هم انجام داد.
کد خبر: ۲۱۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ - 16November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «مسعود پزشکیان» نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی اظهار کرد: اگر علم داشته باشیم و دست به دست هم دهیم هیچ چیز جلودار ما نخواهد بود؛باید باور و اعتقاد را به حرکت درآورد تا همه غیرممکن‌ها اجرایی شود.

وی افزود: ما می‌توانیم، تنها نباید در شعار باقی بماند و باید حرکت و پیشرفت علمی را توأمان با هم انجام داد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علم و ایمان انسان‌ها را به نقطه تعالی می‌رساند، تصریح کرد: احساس،‌ ایمان، آگاهی و علم‌ً انسان را به جایگاهی والا می‌رساند.

پزشکیان از روابط عمومی‌ها خواست تا همه چیز را خوب دیده و دانش خود را افزایش دهند تا قدم‌های پیشرفت در کشور رو به جلو حرکت کند.
وی ادامه داد: امیدواریم نگاه‌های باز در تمامی ارکان علمی جامعه باعث بیداری، زنده شدن، پویایی و توأم شدن آن همراه با آگاهی باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود:‌ باید برای پیشرفت کشور همه اهتمام کنیم و قدم‌ها را استوار کرده و به جلو گام برداریم برداریم؛ اگر هر کدام از ایرانی‌ها بتوانند اینگونه رفتار کرده و موضوعات مختلف را درک کنند قطعاً پیشرفت خواهیم کرد.

پزشکیان همچنین از روابط‌ عمومی‌ها خواست زشتی و زیبایی را توأم با هم ببینند تا کشور و مصالح آن مورد توجه قرار گیرد.

هوشمند سفیدی دبیر کل دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌ها نیز در این همایش درباره مهم‌ترین اهداف دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی، گفت: مهمترین هدف ما توانمندسازی دست‌اندرکاران روابط عمومی و موضوعات مرتبط با این حوزه و شناسایی نیازمندی‌های آن است.

وی با بیان اینکه سال جاری هم به مانند سال‌های گذشته تمامی مقالات و سخنرانی‌های این همایش چاپ خواهد شد و در اختیار عموم قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در این زمینه تلاش داریم تا ضمن معرفی بیشتر روابط عمومی‌های ایران در روابط عمومی جهانی هم تأثیرگذار باشیم به همین جهت در قطعنامه پایانی این سمپوزیوم مهمترین محورها، دستاوردها و سخنرانی‌ها در قالب بیانیه تهران تدوین و از طریق انجمن روابط عمومی‌های جهان که 110 عضو دارد به آنها منتقل خواهد شد.

همچنین باقر ساروخانی دبیر علمی این همایش نیز نقش روابط عمومی‌ها را در جامعه تاثیر گذار دانست و گفت:  بُعد اصلی روابط آگاهی بخشی و تغییر جهان بینی آدمها است و رفتار آدمها نیز ناشی از جهان بینی است.

وی روابط عمومی را  معیار و معمار ارزشها دانست  و گفت: روابط عمومی در کنترل تغییرات نقشی حیاتی دارد؛ روابط عمومیها در مصرف گراییها و هدایت مردم در بهینه‌سازی مصرف اثر گذار هستند؛ چرا که آنها می‌توانند پیشگام و مبشر جهان باشند.

دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با مشارکت 100 دستگاه اجرایی و روابط عمومی‌های برتر کشور و مهمانانی از اساتید روابط عمومی کشورهای مختلف دنیا در روزهای 25 و 26 آبان ماه در کتابخانه ملی برگزار شد و روابط‌ عمومیهای برتر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار