پاسداشت حماسه شکست حصر سوسنگرد در خاش

حماسه غرورآفرین شکست حصر سوسنگرد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش و شماری از رزمندگان دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش گرامی داشته شد.
کد خبر: ۲۱۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ - 17November 2016
به گزارش دفاع پرس از زاهدان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش پاسداشت حماسه شکست حصر سوسنگرد گفت: دشمن در صدد شکاف بین اهل سنت و شیعه بوده و از هر جهتی برای تخریب چهره اسلام تلاش می کند لذا نباید اجازه دهیم وحدت و انسجام موجود در هم بشکند و اتحاد مستحکم از بین برود.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی افزود: دانشجویان و دانشگاهیان در کنار هنرمندان و نویسندگان و نخبگان افسران جنگ نرم هستند که با بصیرت و هوشیاری و حضور پرشور خود در اجتماع به مانند شهداء برای اقشار مختلف چراغ راه به شمار می آیند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در شرایط کنونی سرِ مذهب را با مذهب می بُرند اظهار داشت: افسرانی که برای داعش حکومت و خدمت می کنند در لندن و اسرائیل آموزش می بینند و مجروحان داعش در بیمارستان های اسرائیل مداوا می شوند لذا دشمنان با اهداف نابود کردن اسلام چهره ای خشن از مسلمانان به نمایش می گذارند تا اسلام را نابود کنند.

وی عملیات سوسنگرد را از مهمترین عملیاتهای دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد که نقش رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی را در موفقیت نیروها نشان می دهد.

سرهنگ فضلی ادامه داد: افتخاری بزرگ برای مردم استان سیستان و بلوچستان بوده که شهید «سبیل اخلاقی» به عنوان کم سن و سالترین شهید دفاع مقدس به این استان تعلق دارد و قشر جوان با الگو گرفتن از اینگونه شهیدان در صحنه حاضر هستند و اجازه نمی دهند اهداف اسلام و انقلاب صدمه ببینند.

محمدشریف قربانی از فرهنگیان خاش و رزمندگان و دلاورمردان عرصه دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی از آن دوران سخت پرداخت

.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار