فرمانده سپاه قدس گیلان:

شهید خزایی عملکرد تروریست ها را سریع پوشش می داد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: شهید خزایی بی حرمتی به حرمین و عملکرد تروریست ها را خیلی سریع پوشش می داد تا این جنایت ها را در جهان منعکس کند.
کد خبر: ۲۱۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ - 17November 2016

به گزارش دفاع پرس از رشت، مراسم گرامیداشت یاد و نام اولین خبرنگار مدافع حرم شهید محسن خزایی،مدیر اسبق خبر صداوسیمای گیلان با حضور مسوولین استان و با تمهیدات مهندس ظهیری مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان و به همت روابط عمومی و بسیج این مرکز پیش از ظهر امروز پنجشنبه (۲۷ آبان) در مسجد قدس رشت برگزار شد.

پس از مرثیه سرایی و مداحی فرمانده سپاه قدس گیلان طی سخنانی وجود شهدای کشور علی الخصوص شهدای مدافع حرم را برگ افتخاری برای کشور دانست و اظهار داشت: شهدارفتند تا ما با آرامش زندگی کنیم.

سردارمحمد عبدالله پور با بیان اینکه شهدای مدافعان حرم افتخار کشور هستند گفت: شهید خزائی مظلومیت و ایثار و فداکاری های نیروهای بسیج و شهدا را در سوریه انعکاس داد.

عبدالله پور با تاکید براینکه یاد شهدا همواره در قلب همه عموم ماندگار خواهند ماند افزود: شهید خزایی بی حرمتی به حرمین و عملکرد تروریست ها را خیلی سریع پوشش می داد تا این جنایت ها را در جهان منعکس کند.

وی به تفکر بسیجی این نیروها پرداخت و اذعان کرد: اگر نیروهای بسیج در داخل سوریه با داعشی ها نمی جگنیدند باید در خاک ایران با آنها روبه رو می شدیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم ایران تفکر سیاسی دارند ادامه داد: با ردیابی تماس تلفنی، داعشی ها اعلام کرده بودند که چند روز آینده تهران را فتح خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز 20میلیون جمعیت در همایش اربعین حسینی حضور دارند و این آرامش را مدیون شهدا و تفکر بسیج در آن منطقه هستیم.

عبدالله پور اذعان کرد: شهدای حرم اجر و پاداش اخروی بسیاری در پیشگاه خداوند دارند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا دنبال گمنامی هستند و گمنام می روند، نیاز به عزداری های ما ندارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: آمریکا هیچ گاه با ایران رفتار مطلوب نخواهد داشت زیرا گرگ صفت بوده و به هیچ اصلی پایدار نیست.

عبدالله پور با بیان اینکه نبرد ایران با آمریکا پایانی ندارد اظهار داشت: حفظ روحیه انقلابی با شعار مهیا نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:حفظ روحیه انقلابی از مهمترین مقوله ها در مسیر توسعه کشور است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به جنایت های آمریکا پرداخت و اذعان کرد: آمریکا دشمن اصلی انقلاب و مسلمانان است و با محبت و سازش و گفتگو هیچ گاه آمریکا با ما دوست نخواهد شد.

وی به قدرت بالای سپاه اشاره و تصریح کرد: سپاه با تشکیل گردان های مختلف از وطن دفاع خواهد کرد و هیچ کشوری نمی تواند اجازه نفوذ به خاک ایران را داشته باشد.

عبدالله پور به ارتقا دانش علمی و نظامی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اکنون ایران این قدرت را دارد در ۲ هزار کیلومتر با تحهیزات نظامی بدون حضور جسمی به دفاع بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: تکیه گاه اصلی ایران قدرت ایمان و وحدت مردمی است.

عبدالله پور تصریح کرد: با توجه به تولیدات علمی و توانمندی های داخلی در برابر تحریم ها خواهیم ایستاد.

در پایان مراسم به یاد مدیر اتاق خبر گیلان شهید خزایی مداحی و سینه زنی شده و یاد و خاطراتش گرامی داشته شد. شهیدمحسن خزایی در سالهای ۸۶تا ۸۸مدیر خبر صدا و سیمای مرکز گیلان بود که روز شنبه ۲۲آبان ماه در خط مقدم نبرد با تکفیری های داعش با اصابت ترکش خمپاره در حلب سوریه به فیض شهادت نایل آمد .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها