آخرین اخبار از مرز چذابه + تصاویر

مشکل اصلی مرز چذابه، تجمع زائران بدون ویزا و گذرنامه است که سبب شده عبور و مرور زائران با مشکلاتی مواجه شود، از سوی دیگر تجمع دستفروشان در مسیر مواکب چذابه باعث سد معبر شده و اقدام قابل توجهی جهت جمع آوری آن‌ها صورت نگرفته است.
کد خبر: ۲۱۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ - 18November 2016
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد  دفاع پرس، با توجه به حجم گسترده حضور زائران حسینی در مرز مهران، از روزگذشته این مرز بسته شد. از این رو زائران به سوی مرزهای چذابه و شلمچه هدایت شدند.

مرز شلمچه همچون سال‌های گذشته از نظم و ترافیک منظمی به نسبت دیگر مرزهای کشور برخوردار است و خدمات رسانی به سرعت صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار از مرز چزابه + تصاویر 

مشکل اصلی در این مرز نیز تجمع زائران بدون ویزا و گذرنامه است که سبب شده عبور و مرور زائران با مشکلاتی مواجه شود. از سوی دیگر تجمع دستفروشان در مسیر مواکب چذابه باعث سد معبر شده و اقدام قابل توجهی جهت جمع آوری آن‌ها صورت نگرفته است.

آخرین اخبار از مرز چزابه + تصاویر 

ترافیک سنگین جاده‌های منتهی به مرز باعث گردیده تانکرهای حامل آب آشامیدنی و غیرشرب با تاخیر به مواکب برسند که چنانچه تدابیر ویژه‌تری صورت پذیرد تا این کامیون‌های آبرسان از جاده قدیم که در حال حاضر جهت مسیر برگشت پیش بینی شده است، تردد نمایند آبرسانی با سرعت بیشتری مخصوصا جهت سرویس های بهداشتی و حمام صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار از مرز چزابه + تصاویر 

بخش قابل توجهی از خدمات رسانی به زائران توسط موکب‌های کوچک و مردمی انجام می‌شود. «ام الحسنین» موکب مردمی چذابه توسط سردار شریفی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این مسیر به زائران حسینی خدمات‌رسانی می‌کند. در این موکب علاوه بر خدمات رفاهی، پذیرایی و حمل و نقل با قرائت زیارت عاشورا توسط ذاکران اهل بیت (ع) انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار