سردار علی پور:

اربعین حسینی(ع) فریاد فرو خفته مظلومان عالم است

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان در پیامی که به مناسبت اربعین حسینی صادر کرد آورده است: درود خدا بر همه آنان که خاطره کاروان کربلا وامام سجاد(ع) وزینب کبرا(س) را یادآوری نمودند، و سلام بر آنان که خط سرخ مقاومت و مبارزه با دشمنان آزادی و اسلام ناب را با خون خود در جبهه ها و با حضور آگاهانه خود در اربعین پاس میدارند.
کد خبر: ۲۱۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ - 19November 2016

اربعین حسینی(ع) فریاد فرو خفته مظلومان عالم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، متن پیام سردار علی پور مدیر کل بنیادحفظ آثار خوزستان بمناسبت اربعین شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران فداکار آنحضرت بشرح زیر است.

باسمه تعالی

اربعین حسینی(ع)، حامل پیام های انسانی و الهی واسلامی، الهام بخش وحدت اسلامی ، حامی جبهه مقاومت و سدی در برابر تکفیر وخشونت و جلوه ای از نظم و انضباط انقلابی ودر یک سخن تجربه ای نو و گفتمانی از تمدن نوین اسلامی است.
 
اربعین حسینی(ع)، فریاد فرو خفته مظلومان عالم است ، و صدای رسای مستضعفان جهان.
 
اربعین حسینی(ع)، رستاخیز بزرگ ستم دیدگان تاریخ و بانک بلند دلدادگان کربلا، آه سوزان دلسوختگان عاشورای حسین(ع).
 
اربعین، نجوای عارفان وعاشقان قرب الهی است و زمزمه دلنواز پیروان اسلام ناب محمدی.
 
اینک، که سیل انسان های شیدا از چهار سوی عالم، به عشق زیارت یار جاری و به سوى اقیانوس بی کران نجف تا کربلا روانه است، زیبا ترین جلوه های خلوص و صفا و مهر و وفا و حماسه وعرفان در آن عرفات بی کران رخ می نماید و جهانیان در برابر اینهمه شکوه و حضور انگشت حیرت به دندان می گزند.
 
درود خدا بر همه آنان که خاطره کاروان کربلا وامام سجاد(ع) وزینب کبرا(س) را یادآوری نمودند، و سلام بر آنان که خط سرخ مقاومت و مبارزه با دشمنان آزادی و اسلام ناب را با خون خود در جبهه ها و با حضور آگاهانه خود در اربعین پاس میدارند.
 
اینک، در این غروبی غم افزا که از راه میرسد، جهان راستی و درستی ندای مظلومانه وشجاعانه زینب(س) را در اربعین می شنود که «والله لا تمیت وحینا و لاتمحو ذکرناً» ...
 
اربعین، مکتب سرافراز زیارت و حاوی پیام های انسانی و الهی واسلامی و الهام بخش وحدت اسلامی و نافی ظلم وستم و حامی جبهه مقاومت و سدی در برابر تکفیر وخشونت و جلوه ای از نظم و انضباط انقلابی ودر یک سخن تجربه ای نو و گفتمانی از تمدن نوین اسلامی است.
 
آنچه در این اربعین سراسر درس و عبرت برتر از هر پیام دیگر جلوه گری می کند، توجه به پیام های اربعین و توصیه های رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی است و درخشش بین الملل اسلامی و برادری الهی و ایمانی و اسلامی و احیای مکتب توحیدی زیارت و معرفت و بر انگیختن روح مقاومت و خود باوری در امت و جهانی سازی مدرسه عاشورا و بلند آوازه تر نمودن نام دلربا و دلنواز سالار شهیدان و پیام آن حضرت ویاران سر افراز او برگ های دیگر این حماسه بزرگ است، که امید و انتظار میرود به همت همه پاسداران و مدافعان حریم مقدس اسلام، بیش از پیش محقق و هویدا گردد.
 
با استعانت از ذات مقدس الهی و امید به عزت اسلام ، سربلندی و شکوه مسلمانان، سرکوبی دشمنان و پیروزی رزمندگان وغلبه بر مستکبران در سرتاسر عالم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار