مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

شأن شهدای مدافع حرم از سایر شهدا بالاتر است/ تداوم راه شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی خواهد بود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با سه خانواده شهید مدافع حرم فاطمیون گفت: امروز مدافعان حرم با وجود تبلیغات گسترده دشمن و با وجود تجملات دنیوی، خود را از این دنیا رها می‌کنند و سرسپرده دفاع از حریم ولایت و ائمه معصومین(ع) می‌شوند، به طور قطع درجه و شأن این شهدای والامقام بسیار بالاتر از شهدا و رزمندگان دوران‌های گذشته است.
کد خبر: ۲۱۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ - 19November 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در راستای تکریم و تعظیم جامعه ایثارگری مشهدالرضا(ع) و در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با همراهی عباسپور مشاور استاندار خراسان رضوی، عجمی مدیرکل اتباع و امور مهاجرین و مشاور استاندار، حجت الاسلام ملکوتی‌تبار رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان‌رضوی، حجت الاسلام ملکی رئیس بنیاد منطقه دو مشهد و طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در منازل خانواده شهدای مدافع حرم فاطمی «محمد بخشی، محمدرضا حسینی و ظاهر قاسمی» با والدین و خانواده‌های این شهیدان همیشه جاوید دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدارها عابدی مقدم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، روند خدمت رسانی به این خانواده ­ها را از مسئولین ذی­ربط جویا شد و در جریان مشکلات و مسائل این خانواده­ ها شهید مدافع حرم فاطمی قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این دیدارها گفت: در زمان کنونی انتخاب راه شهادت بسیار سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: امیدواریم راه شهدا همواره ادامه یابد چرا که فرهنگ و سیره آنان ضامن بقای این مرز و بوم است.

عابدی مقدم گفت: امروز مدافعان حرم با وجود تبلیغات گسترده دشمن و با وجود تجملات دنیوی، خود را از این دنیا رها می‌کنند و سرسپرده دفاع از حریم ولایت و ائمه معصومین(ع) می‌شوند، به طور قطع درجه و شأن این شهدای والامقام بسیار بالاتر از شهدا و رزمندگان دوران‌های گذشته است.

در این دیدارها محمد عجمی مدیرکل اموراتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی نیز ضمن تجلیل از مقام شهدا و خانواده­ های آنان، در خصوص چگونگی برخورداری از امتیازات قانونی و نحوه ­ی رسیدگی به مشکلات، خانواده ­های شهدای فاطمیون را راهنمایی و دستوراتی صادرکرد.
وی افزود: هیچ تفاوتی در برخورداری خانوه محترم شهدای ایرانی با شهدای افغانستانی مدافع حرم وجود ندارد و آن عزیزان نیز مانند ایرانیان از مزایای قانونی مربوطه برخوردار می­ شوند.

گفتنی است در پایان هریک از این دیدارها عابدی مقدم با اهداء لوح یادبود از خانواده‌های این شهدای والامقام تقدیر و تجلیل کرد.

لازم به ذکر است شهید مدافع حرم محمد بخشی در سن ۵۰ سالگی و شهیدان محمدرضا حسینی و ظاهر قاسمی نیز چندی پیش در جبهه مقاومت سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) توسط نیروهای تکفیری داعش به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها