با حضور سردار مطهری؛

مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در استان کرمان تشریح شد

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست خبری خود با اهالی رسانه، برنامه‌های هفته بسیج در استان کرمان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۱۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ - 19November 2016
به گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار محمدمطهری، در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره) گفت: امروز بسیج امانت ولایت را به خوبی حفظ کرد و با بیداری خود عرصه را هر روز بر دشمنان انقلاب اسلامی تنگ تر می کند.
 
وی تصریح کرد: امروز مسلمانان در کربلا، فریاد لبیک یاحسین و هیهات من الذله سر می دهند و نیروی مردمی بسیج در بسیاری از کشورها تشکیل و در برابر تروریست ها ایستادگی می کند.
 
سردار مطهری در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: این برنامه ها از روز اربعین با عنوان ''تا انقلاب مهدی نهصت ادامه دارد'' آغاز می شود و شعار هفته بسیج،  ''بسیجِ انقلابیِ خدمتگزار ''نامگذاری شده و در اولین روز، راهپیمایی بزرگ جاماندگان از کربلا با حضور بسیجیان در چند مسیر به صورت پایگاهی برگزار می شود.
 
وی دیدار 121 نفر از بسیجیان استان و برگزیدگان جشنواره مالک اشتر با مقام معظم رهبری، یادواره شهدا(آبروی محله) دیدار از خانواده شهدا، غبارروبی قبور شهدا را از دیگر برنامه های هفته بسیج مستصعفین برشمرد و افزود: قریب 20 قشر در بسیج داریم که هر یک برنامه های خاص خود را برگزار می کنند.
 
جانشین سپاه ثارالله استان در پایان با اشاره به عضویت یک میلیون و 200 هزار نفر در بسیج استان، اظهار داشت: بیش از سه هزار نفر برای اعزام به سوریه به ما مراجعه کردند که نشان از اشتیاق جوانان امروز کمتر از اشتیاق جوانان دوران دفاع مقدس نیست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها