رئیس بیمارستان فاطمه الزهراء کرمان:

14 بیمارستان صحرایی در جنوب شرق کشور برپا می شود

رئیس بیمارستان فاطمه الزهراء کرمان از برپایی 14 بیمارستان صحرایی در مناطق محروم جنوب شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۱۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ - 20November 2016
به گزارش دفاع پرس از کرمان، دکتر مقدمی در جلسه هماهنگی راه اندازی بیمارستانهای صحرایی که در محل فرمانداری رودبارجنوب برگزار شد، گفت: بیمارستان های صحرایی در مناطقی که اهل تسنن و تشیع با هم هستند ، در هفته وحدت برپا می شوند.

وی با بیان اینکه خدماتی از این قبیل در حوزه بهداشت و درمان باعث ایجاد امنیت پایدار خواهد شد افزود: سال گدشته۱۰ بیمارستان  صحرایی احداث شد که یکی از آنها قلعه گنج و مابقی در سیستان و بلوچستان خدمات ارائه نمودند.

دکتر مقدمی افزود: در سال جاری احداث ۱۴ بیمارستان صحرایی در دستور کار قرار گرفته است که بیمارستان صحرایی شهرستان رودبار جنوب به نیت امام رضا (ع) هشتمین آنهاست.

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا کرمان اضافه کرد: در این بیمارستان صحرایی خدمات پزشکی تخصصی در تمامی بخش ها توسط ۳۰ پزشک متخصص  ارائه خواهد شد و علاوه بر آن خدمات فرهنگی نیز در دستور کار می باشد.

این بیمارستان صحرایی در راستای خدمت رسانی به محرومین و کمک به بهداشت و درمان رودبارجنوب برپا خواهد شد،بیمارستان صحرایی مذکور که  از ۲۲ تا ۲۸ آذر ماه در شهر زهکلوت برپا می شود و در بخش های تخصصی مختلف به شهروندان خدمات پزشکی ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار