فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه‌شمالی خبر داد؛

برگزاری مراسم «شکوه پایداری و اقتدار بسیج» در شهرستان سوادکوه‌شمالی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج و انقلابی‌گری» انجام می‌شود، افزود: اجتماع جوانان عاشورایی، برگزاری مراسم شکوه پایداری و اقتدار بسیج، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نهضت روشنگری و نشست‌های سیاسی و بصیرتی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.
کد خبر: ۲۱۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ - 22November 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سید‌مصطفی موسوی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه‌شمالی صبح امروز در جمع بسیجیان این شهرستان  ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را ادامه تفکر عاشورا  دانست و اظهار داشت: تشکیل بسیج در نظام اسلامی از برکات و الطاف الهی بود که توسط امام خمینی (ره) انجام شد.

این مسئول عنوان کرد: نهال بسیج توسط امام راحل کاشته شد و شکوفه‌های آن امروز دنیا را معطر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تفکر بسیجی به عنوان احیای تفکر انبیا است، اظهار کرد: بسیجیان برای دفاع از آموزه‌های اسلامی و انقلابی در تلاش هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه‌شمالی، خاطر‌نشان کرد: در هست سال دفاع مقدس بسیج مصداق کامل ایثار و خلوص در راه خدا و دین و انقلاب اسلامی بود.

موسوی‌نژاد گفت: در هفته بسیج 40 برنامه ویژه در موضوعات مختلف در سوادکوه‌شمالی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج و انقلابی‌گری» انجام می‌شود، افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران بسیجی، غبار‌روبی مزار شهدا، شرکت منسجم بسیجیان در نمازجمعه، اجتماع جوانان عاشورایی، برگزاری مراسم شکوه پایداری و اقتدار بسیج، رژه موتوری و خودرویی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نهضت روشنگری و نشست‌های سیاسی و بصیرتی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار