در پیامی؛

سرلشکر صفوی درگذشت «حاج محمدعلی قاسمی طوسی» را تسلیت گفت

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی پدر شهیدان سردار محمدحسن، محمدحسین و محمدابراهیم را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۱۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ - 22November 2016
سرلشکر صفوی درگذشت «حاج محمدعلی قاسمی طوسی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی درگذشت حاج «محمدعلی قاسمی طوسی» پدر شهیدان سردار محمدحسن، محمدحسین و محمدابراهیم را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

اِنَا لله و اِنَا اليه راجِعون

خانواده محترم حاج محمدعلی قاسمی طوسی

سلام عليكم ؛

خبر درگذشت مرحوم حاج محمدعلی قاسمی طوسی(ابا شهیدان سردار محمدحسن، محمدحسین و محمدابراهیم) واصل و موجب تألم خاطر گردید.

زهی سعادت آن مرحوم مغفور که عمری را با پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت(ع) خصوصاً حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سپری نمود و عاقبت جهان فانی را وانهاد و با عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت.

اینجانب سالها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر آن پدر فداکار را در راه قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) و همچنین در دوران دفاع مقدس و نیز تربیت فرزندانی مجاهد و انقلابی که خدمات و مجاهدت‌های مخلصانه‌ای در آوردگاه انسان ساز دفاع مقدس و سنگرهای حساس دوران دفاع مقدس از خود نشان داده‌اند را ارج نهاده و با قلبی آکنده از اندوه، از آستان اقدس ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، صالحین و صدیقین و فرزندان شهیدش و براي شما، خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرين توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمايم. 
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار