امیر پوردستان:

آمادگی نیروهای مسلح موجب ارتقای امنیت روانی مردم می‌شود/ رهبری خواستند که همچون دژی نفوذناپذیر در تهدیدات باشیم

جانشین فرمانده کل ارتش ایجاد اعتماد به نفس و روحیه خودباوری در میان نیروهای مسلح، قدرت بازدارندگی و ارتقای امنیت روانی مردم را از برکات آمادگی نیروهای مسلح دانست.
کد خبر: ۲۱۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ - 23November 2016
آمادگی نیروهای مسلح موجب ارتقای امنیت روانی مردم می‌شود/ رهبری خواستند که همچون دژی نفوذناپذیر در تهدیدات باشیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در آیین معارفه خود که هم اکنون در ستاد فرماندهی آجا در حال برگزاری است با اشاره به اهمیت آمادگی نیروهای مسلح، اظهار داشت: اولین برکت آمادگی نیروهای مسلح این است که اعتماد به نفس و روحیه خودباوری در نیروها به وجود می‌آید، به طوری که حتی اگر جغرافیای جنگ تغییر کند تاثیری و مانعی در توان نیروها ایجاد نخواهد کرد.
 
وی ادامه داد: برکت دوم آمادگی نیروهای مسلح این است که سبب ارتقای امنیت روانی در میان مردم می‌شود، بطوری که مردم در برابر رجزخوانی و تبلیغات دشمن قرص و محکم باقی می‌مانند، چون از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح کشور خود آگاه هستند.
 
امیر پوردستان سومین مورد را ایجاد بازدارندگی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن وقتی توانمندی و آمادگی‌ها ما را ببیند، در خود احساس تزلزل می‌کند.
 
جانشین فرمانده کل ارتش عنوان کرد: حضرت آقا در سال 91 که به دیدارشان مشرف شدیم با عنایت به کلام مولا علی(ع) که فرمودند سربازان باید چون دژی مستحکم باشند، از ما نظامی‌ها خواستند که همچون دژی مستحکم و نفوذناپذیر در برابر تهدیدات باشیم.
 
امیر پوردستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر ارتقای توان دفاعی و اخیرا نیز بر ارتقای توان تهاجمی تاکید دارند، گفت: ایشان به ما فرمودند شما باید به مثابه یک قلعه مستحکم در برابر دشمن باشید.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها