راوی دفاع مقدس:

اجتماع میلیونی اربعین از برکات خون شهداست

علیرضا دلبریان گفت: شهدا به دلبستگی­‌های دنيا پشت پا زدند و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند. شهدا رفتند تا راه كربلا را باز كنند و ثمره آن را امروز در پياده‌روی ميليونی اربعين شاهد بودیم.
کد خبر: ۲۱۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ - 23November 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با هفته بسیج، يادواره 15 شهيد روستای مهدی آباد شهرستان خلیل آباد با حضور جمعی از مسئولین محلی و خانواده معظم شهدا و ايثارگران و مردم شهيد پرور این روستا برگزار شد.

در این یادواره عليرضا دلبريان، رزمنده هشت سال دفاع مقدس و راوی دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: معنويت و دينداری رزمندگان و شهدا ما را در دوران دفاع مقدس به پیروزی رساند.

وی با بيان اينكه شهدا به ماديات و دلبستگي­ های دنيا پشت پا زدند و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند، خاطرنشان كرد: شهدا رفتند تا راه كربلا را باز كنند و ثمره آن را امروز در پياده روی ميليونی اربعين شاهد بودیم.

دلبريان با تأكيد بر اينكه پياده روي اربعين و تجمع آنان در هيچ كجاي دنيا نظير ندارد، تصريح‌كرد: رزم و فداكاري شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم آزادي و سرافرازی امروز كشور را رقم زده است.

وي خاطرنشان كرد: رمز جاودانگي شهداي هشت سال دفاع مقدس معنويت شان بود كه اينگونه آنها را در تاريخ ماندگار كرد.

گفتنی است در پایان این یادواره که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد برگزار شد از خانواده شهدای روستای مهدی آباد با اهدء لوح یادبود تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار