در جلسه ستاد استقبال از شهدای گمنام در کرمان مطرح شد؛

تعداد شهدای گمنام کرمان به 200 شهید می‌رسد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان کرمان در جلسه ستاد استقبال از شهدای گمنام گفت: در استان کرمان 190 شهید گمنام آرام گرفتند که با حضور 10 شهید والامقام تعداد شهدای گمنام به 200 شهید می‌رسد.
کد خبر: ۲۱۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ - 23November 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار محمدمهدی ابوالحسنی صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از شهدای گمنام، اظهار داشت: کرمان در ایام رحلت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) میزبان 10 شهید گمنام خواهد بود.

وی افزود: از 10 شهید گمنامی که طی روزهای آینده به استان می آیند، سه شهید در ماهان، سه شهید در زهکلوت شهرستان رودبار جنوب، دو شهید در اندوهجرد و دو شهید در شهر نگار دفن خواهند شد.

ابوالحسنی در ادامه بیان کرد: پیکر مطهر شهدا روز شنبه 6 آذرماه ساعت 9 صبح در فرودگاه کرمان مورد استقبال مسوولان، مردم و خانواده شهدا قرار خواهند گرفت و بعد از آن، شهدا از مسیر بلوار جمهوری به سمت میدان آزادی، خیابان شریعتی، میدان بسیج تا حسینیه ثارالله با حضور با شکوه مردم و دانش آموزان مشایعت خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: مراسم وداع با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء همان روز در حسینیه ثارالله کرمان و مراسم وداع با شهدای در شهرهای محل دفن، روز 7 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع وتدفین 10 شهید گمنام 8 آذرماه ساعت 8:30 صبح بعد از قرائت زیارت عاشورا همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) درمناطق ذکر شده برگزار می گردد.

محمدمهدی ابوالحسنی در پایان ضمن تقسیم کار اعضای ستاد استقبال از شهدا، از همه مسئولین ادارات، سازمان ها خواست همچون گذشته در مراسم استقبال و برنامه های پبش ینی شده شهدا حضور یابند، تا انشاالله مراسمی باشکوه جهت میزیانی شهدای بزرگواربرگزار کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار