مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص):

معامله، مذاکره و قرابت با آمریکا سودی ندارد

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: آمریکا شیطان بزرگ است نه معامله نه مذاکره و نه قرابت با آمریکا برای ما در هیچ زمانی سود ندارد.
کد خبر: ۲۱۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ - 24November 2016

به گزارش دفاع پرس از فارس، سرتیپ پاسدار محمدجعفر اسدی در نخستین شب‌شعر و خاطره یک‌هزار و 500 شهید کارگری این استان با اشاره به این‌که آمریکا شیطان بزرگ است نه معامله با آمریکا نه مذاکره با آمریکا و نه قرابت با آمریکا برای ما در هیچ زمانی سود ندارد و بابیان اینکه حضور جامعه کارگری در فارس پررنگ است اظهار داشت: از شاهکارهای جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس احداث پل 13  کیلومتری بر روی هور، احداث چندهزار کیلومتر خاک‌ریز در مقابل دشمن و احداث سنگرهای بتونی است.

وی با تأکید بر اینکه کار، جوهرۀ اصلی دفاع مقدس بود، گفت: از فرماندهی تا آن کسی که میدان مین را پاک می‌کرد همگی کار می‌کردند و افتخار ما پاسداران و بسیجیان این بود که پیشاپیش کارگران کار و سنگر درست می‌کردیم و در جبهه کسی به کسی امر نمی‌کرد.

اسدی بابیان اینکه مردم فارس فرهنگ بالایی دارند و کارشان نیز ارزشمند است، گفت: امروز شما مردم ایران در اوج قله هستید و جهانیان به شما نگاه می‌کنند.

وی بابیان اینکه صف امام حسین (ع) و صف یزیدیان نیز مشخصاتی دارد، گفت: برای هر شخصی یک مُلکِ ری وجود دارد و مُلکِ ریِ هر شخصی به‌گونه‌ای است که باید حواسمان را جمع کنیم و ببینیم در کدام صف هستیم و این صف همواره در تاریخ جاری است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها