فراخوان «جشنواره ملی ایستادگی و پیام‌رسانی» اعلام شد

فراخوان «جشنواره ملی ایستادگی و پیام‌رسانی» در راستای تکریم و معرفی شخصیت حضرت زینب (س) اعلام شد.
کد خبر: ۲۱۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ - 26November 2016

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «جشنواره ملی ایستادگی و پیام رسانی» با مشارکت مراکز حوزوی و دانشگاهی و سازمان بسیج جامعه زنان در راستای تکریم و معرفی شخصیت والای پیام‌آور حماسه کربلا حضرت زینب کبری (س) و تبیین نقش کلیدی و سرنوشت ساز آن حضرت در ابلاغ پیام جاودانی نهضت کربلا برگزار می‌شود. از این رو فراخوانی با محورهای سبک زندگی و نقش تاریخی حضرت زینب (س) و نقش زنان در تحقق تمدن نوین اسلامی اعلام شد. 

علاقمندان فرصت دارند تا 30 آذر ماه آثار خود را به دبیرخانه پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس واقع در خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، نبش کوچه اول، پلاک 4 ارسال کنند.

سبک زندگی حضرت زینب (س) که در این جشنواره مورد بررسی و واکاوی قرار خواهد گرفت، شامل سیره معنوی، سیره خانوادگی، سیره تربیتی و شاخصه های الگویی این بانوی بزرگوار برای زن مسلمان و مقایسه شخصیت حضرت زینب (س) و زنان برجسته است.

بررسی خطبه‌ها، راهبردهای مبارزاتی، راهبردهای مدیریتی حضرت زینب (س) و ولایت در اندیشه و عمل حضرت زینب از جمله محورهای نقش تاریخی این بانوی بزرگوار به شمار می‌رود.

«جشنواره ملی ایستادگی و پیام‌رسانی» برگزار می‌شود 

نقش زنان در تحقق تمدن نوین که یکی از محورهای جشنواره ملی ایستادگی و پیام رسانی است، جایگاه مشارکت زنان در نظام سیاسی اسلام و نقش زنان در نهضت های اسلامی بررسی می‌شود.

بنابراین گزارش، سه اثر برگزیده علاوه بر تقدیر، مقالات آنها نیز با نام خودشان به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار