کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر از آغاز سال جاری تاکنون یک تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.
کد خبر: ۲۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸ - 14June 2014

کشف بیش از یک تن مواد مخدر  در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حیدر عباس زاده"  فرمانده انتظامی استان بوشهر در حاشیه نمایشگاه کشفیات مواد مخدر که در قالب طرح پاکسازی و امنیت محله محور در میدان انقلاب بوشهر برگزار شد، این مطلب را در جمع خبرنگاران اعلام کرد.

وی افزود: حدود ۴۰۰ کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته مربوط به ۲۰ روز گذشته است.
 
این مقام ناجا خاطرنشان کرد: از این میزان مواد ۵۰ کیلوگرم تریاک،۸۰ کیلوگرم حشیش و مابقی شامل مواد مخدر دیگر است.
 
عباسزاده اضافه کرد: در این ارتباط ۵۳ فرد متهم به توزیع و خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه آگاهسازی و اطلاعرسانی به مردم در زمینه تلاشهای پلیس مواد مخدر استان و همکاری مردم است.
 
عباسزاده افزود: این کشفیات در قالب طرح پاکسازی امنیت محله محور در چهار محل قدیم، محلات تنگک، جلالی، سنگی در بوشهر و حسین آباد دشتستان به دست آمده است.
 
وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان بوشهر مصمم است که با پدیده شوم و زیانآور مواد مخدر در سراسر این استان با جدیت مقابله و خردهفروشان را در محلات شناسایی کند.
 
عباسزاده گفت: هماینک پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر استان مشغول انجام مأموریتهای محوله در این زمینه است.
 
وی اضافه کرد: جمعآوری معتادان نیز از برنامههای اصلی نیروی انتظامی است که این طرح نیز اجرا و بیشتر معتادان دستگیر شده به کمپ ترک اعتیاد معرفی میشوند.
 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر هم در نمایشگاه مزبور گفت: این پلیس در اجرای تدابیر فرماندهی ناجا در بحث ارتقای امنیت محله محور از ابتدای سال ۹۳ نسبت به اجرای طرح محله محور اقدام کرده است.
 
وحید زرین کلاه افزود: تاکنون بیش از پنج مرحله طرح محله محور در شهرستانهای بوشهر و دشتستان اجرا شده و بهمنظور آگاهسازی و روشن شدن افکار عمومی در زمینه زحمات و گزارشهای همکاری مردمی با مجموعه پلیس این کشفیات و اقدامات به نمایش گذاشته میشود.
 
وی اضافه کرد: حضور فرماندهی انتظامی استان بوشهر در مساجد، مراکز آموزشی دانشگاهی بهصورت مستمر تا پایان سال از برنامههای فرهنگی بخش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.
 
زرینکلاه ادامه داد: برپایی این نمایشگاهها در شهرها باعث ایجاد رضایتمندی و احساس امنیت جامعه خواهد شد و شهروندان میتوانند گزارشهای خود را بهصورت شبانهروزی با شماره ۱۱۰ و یا از طریق ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با شماره ۲۱۸۲۸۳۵ اطلاع دهند.
نظر شما
پربیننده ها