نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

حفظ اتحاد تنها راه جبران زحمات ایثارگری های جانبازان هشت سال دفاع مقدس است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه جبران زحمات ایثارگری های جانبازان هشت سال دفاع مقدس حفظ اتحاد است پس باید تمام ظرفیت و همت خود را در این مورد بکار گیریم.
کد خبر: ۲۱۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ - 27November 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در مراسم هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیج و شهدای مدافعان حرم و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را گرامیداشت.

علی وقفچی با اشاره به برکات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: جنگ ما جنگ تحمیلی بود و برکات زیادی برای کشور ما داشت اول اینکه در رأس هرم اتحاد ملت و رهبری بود و دیگر اینکه زنان دوشادوش مردان در جنگ شرکت داشتند و الآن هم نیاز است که زنان در سرنوشت کشور سهیم باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما تأثیر پذیر از قیام و نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) بود افزود: پایه و اساس انقلاب اسلامی ما فرهنگ و سرمشق حضرت امام حسین(ع) است.

وقفچی به ایثارگری های جانبازان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تنها راه جبران محبت زحمات آن بزرگواران حفظ اتحاد می باشد بنابراین باید تمام ظرفیت و همت خود را در این مورد بکار گیریم.

وی در ادامه از قشر بسیجان بعنوان بدنه فعال یک کشور یاد کرد و افزود: بسیج باید الگوی بهترین های کشور بوده و در تمام عرصه های انقلاب همانند هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشته باشد.

در پایان این مراسم نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و بخش اداری سوله ورزشی ۹ دی توسط نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستان طارم افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار