طلایی در مراسم تشییع شهدای گمنام:

تداوم بخشان راه سیدالشهدا امروز در سوریه جانفشانی می‌کنند

عضو شورای شهر تهران گفت: امروز تداوم بخشان راه سید الشهدا در برابر نظام سلطه در سوریه، لبنان، یمن و عراق جانفشانی می‌کنند.
کد خبر: ۲۱۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ - 28November 2016
تداوم بخشان راه سیدالشهدا امروز در سوریه جانفشانی می‌کنند
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه هشتم آذرماه همزمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در میدان خراسان تشییع شد.

در ابتدای مراسم «مرتضی طلایی» عضو شورای شهر تهران در صحبت‌هایی با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام اظهار داشت: امروز در گوشه گوشه شهر تهران و کشور این شهدای عزیز بر روی دستان مردم ولایتمدار تشییع می‌شوند.

وی با تاکید بر این نکته که شهدا گفتمان انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته‌اند، گفت: برکت وجودی این شهدا برای ما و دلدادگان به انقلاب و کسانیکه انقلاب را برای انقلاب و آرمان‌هایش و امامت و ولایت دوست دارند روشن است، کسانیکه همانگونه که در طلوع انقلاب هرچه در توان داشتند انجام دادند و امروز هم با تمام مشکلات در صحنه هستند و به دشمن این پیام را می‌دهند که تا زنده‌ایم دست از انقلاب برنمی‌داریم.

طلایی تصریح کرد: ریشه‌های انقلاب اسلامی در بعثت، غدیر و عاشورا است. آنچه امروز در مواجهه با داعش و تکفیری‌ها می‌بینیم نیز امتداد عاشورا است. تکفیری‌ها و مستکبران جنگ‌های نیابتی را به راه انداخته‌اند تا فرهنگ شهادت، حماسه و ایثار را نابود کنند تا به اسم اسلام جنگی علیه مسلمانان و بشریت راه بیندازند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به حضور رزمندگان مقاومت در سوریه و عراق عنوان کرد: امروز تداوم بخشان راه سید الشهدا در برابر نظام سلطه در سوریه، لبنان، یمن و عراق جانفشانی می‌کنند تا با امتداد راه اباعبدالله الحسین(ع) از ولایت پاسداری کنند.

وی بیان داشت: تکلیف امروز ما این است که نگذاریم ناخواسته دشمن با ترفندهای خود به کشور آسیب وارد نکند. خوب است مسئولان این صحنه های پرشکوه مردمی را ببینند، در کشوری که جای جای آن نام و یاد شهدا است مردم نباید برای مسائل معیشتی آسیب ببینند.
 
در پایان این مراسم پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در بوستان گلزار به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/141
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار