سردار اکبرشاهی:

پلیس خروج کلیه کالاها از انبار راه‌آهن را زیرنظر دارد/ رشد 84 درصدی ارزش ريالی کشفيات قاچاق

فرمانده پلیس راه آهن کشور با اشاره به قاچاق کالا گفت: خروج کليه کالاها از انبار توشه راه‌آهن، بدون استثناء زير نظارت مستقيم پليس راه‌آهن است.
کد خبر: ۲۱۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ - 29November 2016

پلیس خروج کلیه کالاها از انبار راه‌آهن را زیرنظر دارد/ رشد 84 درصدی ارزش ريالی کشفيات قاچاقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «عليرضا اکبرشاهی» فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 2 ميليارد و هشتاد ميليون ريال در ايستگاه راه‌آهن تهران خبر داد و گفت: اين محموله که از جنوب کشور و در پوشش محموله پستی ارسال شده بود، هيچ‌گونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی به همراه نداشت و همين موضوع، همکاران ما را برآن داشت تا نسبت به بررسی‌های بيشتر اقدام کنند.

فرمانده پليس راه‌آهن کشور بيان کرد: کالاهای توقيف شده که طبق قانون جديد نزديک به 10 ميليارد ريال جريمه خواهد داشت، هم‌اکنون در اختيار پليس راه‌آهن قرار دارد تا تحقيقات تکميلی در اين زمينه انجام گرفته و موضوع به طور کامل روشن شود.

وی عنوان کرد: محموله قاچاق کشف شده شامل پوشاک، کفش، گوشی تلفن، کولر گازی و... است.

اين مقام ارشد انتظامی همچنين با اشاره به اينکه ارزش ريالی کالاهای قاچاق کشف شده توسط پليس راه‌آهن از ابتدای سال تا کنون، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 84 درصد افزايش داشته است، تحقق اين مهم را نشان‌دهنده عزم راسخ نيروی انتظامی و پليس راه‌آهن در مبارزه با قاچاق کالا دانست.

سردار اکبرشاهی با تاکيد بر اينکه اقدامات پليس راه‌آهن در مبارزه با قاچاق کالا، پيرو فرمان و تدابير مقام معظم رهبری در راستاي مبارزه جدی با قاچاق و تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است، خاطرنشان کرد: راهبرد آغازين پليس راه‌آهن در اين حوزه «تشديد اقدامات کنترلی» در مبادی ورودی و خروجی بوده، به طوری که خروج کليه کالاها از انبار توشه راه‌آهن، بدون استثناء، زير نظارت مستقيم پليس راه‌آهن است.

وي حضور و بازرسی مستمر از انبار توشه راه‌آهن، توجيه و آموزش کارکنان پليس راه‌آهن با آخرين قوانين و مقررات گمرکی و... را از ديگر اقدامات و راهبردهای کلان پليس راه‌آهن در مبارزه با قاچاق برشمرد.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار