فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:

مراسم سالگرد شهادت نخستین شهید مدافع حرم بوشهر برگزار می‌شود

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت نخستین شهید مدافع حرم بوشهر، شهید «محمد احمدی جوان» در روستای باشی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ - 29November 2016

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار محمد تقی صفری با گرامیداشت یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای 8 سال دفاع مقدس و به‌ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: آئین گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم ، شهید محمد احمدی جوان  پنج‌شنبه 11 آذر ماه در مسجد روستای باشی برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به جایگاه ویژه شهدای مدافع حرم در عزت، سربلندی، امنیت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی، اضافه کرد: شهدای مدافع حرم راه ظهور حضرت حجت را هموارتر کرده و زمینه‌ساز ظهور هستند.

«شهید محمد احمدی جوان» متولد 1369 در روستای باشی از توابع بخش دلوار تنگستان و عضو تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه رفته بود که بعدازظهر روز جمعه 13 آذر 94 پس از 43 روز بستری در یکی از بیمارستان‌های تهران شهد شیرین شهادت نوشید و آسمانی شد و به‌صف شهدای مدافع حرم پیوست.

فرازی از وصیت نامه نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر شهید محمد احمدی جوان:

خوشحال و شکر گذارم که به من نعمت جهاد در راه خودت نمودی تا با یاد و نام تو در این راه قدم بردارم و بتوانم در راه دفاع از حرم شریف خطبه‌خوان کربلا  و سه ساله مولایم حسین(ع) با قلبی راسخ قدم بردارم.

خوشحالم که در لباسی شهید می‌شوم که از اعماق وجودم به این لباس اعتقاد دارم و می‌دانم که چه لباس ارزشمندی به تن دارم، به همکارانم سفارش می‌نمایم تا حرمت لباس خویش را نگه داشته و قدردان نعمت خدمت در سپاه پاسداران باشند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار