سردار اشتری خبر داد؛

تشکیل قرارگاه انتظامی امام علی(ع) برای تامین امنیت زائران حرم رضوی

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اعلام خبر تشکیل قرارگاه انتظامی امام علی(ع) در استان خراسان رضوی برای تامین امنیت زائران حرم رضوی، گفت: تامين امنيت و كنترل مرزها بايد توسعه يابد.
کد خبر: ۲۱۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ - 29November 2016
تشکیل قرارگاه امام علی(ع) برای تامین امنیت زائران حرم رضویبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسين اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(سه‌شنبه) با حضور در قرارگاه امام علی(ع) گفت: نيروی انتظامی در يک ماه اخير فعاليت‌ها و خدمات گسترده‌ای را در مرزهای غربي كشور برای زائران اربعين حسينی(ع) به نحو شايسته و مطلوبی به سرانجام رسانده است.

وی افزود: ناجا با استفاده از تمام ظرفيت‌های درون و برون سازمانی و همكاری شايسته مردم قانون مدار و آگاه توانست برگ زرين ديگری بر افتخارات خود به ثبت برساند كه در اين رابطه از همكاری مردم و عنايات مسئولان عزيز براي پشتيبانی از اين نيرو بايد قدردانی و تشكر کرد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد:‌ پس از حماسه اربعين حسيني اينک هيات‌های عزاداری و كاروان‌های پياده با حضور ميليونی خود در مشهد، سوگواری عظيمی را در بارگاه ملكوتی ثامن الحجج برگزار می‌كنند كه تامين نظم و امنيت و آسايش زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) وظيفه‌ای خطير و مسئوليتي سنگين براي پليس خدمتگزار است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخير حضور پرشورتر مردم كه از شعور بالای دينی و اعتقادی آنها سرچشمه می‌گيرد را در مشهد شاهد هستيم و كاروان‌های پياده از سوگواران اهل تشيع و تسنن و همچنين هيئت‌های عزاداری، خود را به مشهد رسانده‌اند و خوشبختانه آنچه كه محسوس است با توجه به فعاليت‌های گسترده پليس و ديگر سازمان‌های مسئول و از همه مهمتر احساس مسئوليت مردم، اينك در مشهد امنيت مطلوب و شايسته‌ای شاهديم.

فرمانده ناجا تاكيد كرد: آنچه به عنوان يك اصل بايد مد نظر همه ما قرار گيرد اين است كه به سيره و دستورات ائمه معصومين(ع) توجه داشته باشيم و در مسير نيز حساسيت‌های لازم را مورد توجه قرار دهيم تا اين سوگواری‌های ميليونی با شكوه هر چه بيشتر برگزار شود و پيام واقعی خود كه اتحاد و همدلی در سايه عشق به ولايت و امامت است را مخابره كند.

وی در اين جلسه كه جمعی از مسئولان و فرماندهان ناجا حضور داشتند، عنوان كرد: بايد مراقب باشيم و در تلاش خود برای خدمت به مردم سعی و كوشش كنيم چرا كه فرصت‌ها اندک هستند و بايد قدردان اين نعمت‌ها باشيم و پوشيدن لباس مقدس ناجا و مسئوليت خطير خدمت به زائران و سوگواران در روزهای پايانی صفر توفيقی الهی براي پليس خراسان رضوی و تمامی خدمتگزاران نيروی انتظامی است.

سردار اشتری بيان داشت: در روزهای پايانی ماه صفر پليس خراسان رضوی ماموريت بزرگی به بركت وجود بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) عهده دار شده است و با تشكيل قرارگاه «امام علی(ع)» ناجا نيز وظيفه خود می‌داند تا از پليس خراسان رضوي پشتيبانی و حمايت كند و اميدواريم برنامه‌ريزی جامعی براي توسعه اين خدمات انجام داده و در سال‌های آينده نيز بتوانيم به مردم عزيز خدمت شايسته و بايسته‌ای داشته باشيم.

فرمانده ناجا تاكيد كرد: تامين انضباط اجتماعی، امنيت عمومی و نظم ترافيكی، كنترل مرزها و تقويت پاسگاه‌ها و كلانتری‌ها در خدمات پليسی به خيل ميليونی سوگواران روزهای پايانی ماه صفر در پايتخت معنوی كشور بايد توسعه يابد و در اين خصوص پليس مصمم است از تمام ظرفيت و توان خود با حمايت و پشتيبانی‌های مردمی و استفاده از ظرفيت‌های ديگر سازمان‌ها و نهادها بهره‌برداری لازم را داشته باشد.

سردار اشتری ساماندهی هيئت‌های عزاداری برای همكاري بيشتر و هدفمند با پليس، توسعه كنترل مرزها، نظارت و كنترل بر حركت مردمی در قالب كاروان‌های پياده‌ای كه به عشق زيارت حرم مطهر امام رضا(ع) گام در مسير عشق و ارادت نهاده‌اند و همچنين خدمات بيشتر به مردم برای ارتقاي احساس امنيت را در ماموريت قرار گاه امام علی(ع) براي روزهای پايانی ماه صفر بسيار مهم دانست و بر اهتمام جدي براي تحقق اين اهداف تاكيد كرد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار