برنامه نشست تهران در مذاکرات معاونان وزارت خارجه ایران و روسیه بررسی شد

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ایران و «ایگور مارگولوف» همتای روسی وی در مسکو دیدار و در‌باره برنامه نشست کمیسیون همکاری‌های اقتصادی دو کشور، ارتقای روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای مذاکره کردند.
کد خبر: ۲۱۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ - 29November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، وزارت خارجه روسیه روز سه شنبه با اعلام انجام این دیدار که با حضور مهدی سنایی سفیر ایران در مسکو برگزار شد، نوشت: رحیم پور و مارگولوف در دور دیگری از رایزنی های دو کشور مسائل دوجانبه و منطقه ای را بررسی کردند.

بنا به این گزارش، اجرای توافق های سران و مقام های ارشد دو کشور و برنامه زمانی دیدارهای دوجانبه از جمله در چارچوب پروتکل همکاری وزارت خارجه تا سال 2018 در کانون مذاکرات رحیم پور و مارگولوف قرار داشت.

دو طرف همچنین در بخش بررسی روابط و چشم انداز توسعه ای پیش رو، بر نقش کلیدی تحکیم روندهای مثبت همکاری های بازرگانی در چارچوب برنامه های کمیته دوجانبه علمی و فناوری و کمیسیون مشترک همکاری ها که نشست سال جاری آن 11 تا 13 دسامبر (21 تا 23 آذر) به میزبانی تهران برگزار می شود، تاکید کردند.

همچنین معاونان وزارت خارجه ایران و روسیه بر عزم متقابل دو کشور برای تحکیم و گسترش همکاری ها در تمامی حوزه ها تاکید کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار