امروز در مشهد صورت گرفت؛

تشیع مادر سردار جهادگر «شهید سید محمد تقی رضوی»

حاجیه خانم اشرف ­السادات سیدآبادی مادر سردار جهادگر شهید سید محمد تقی رضوی معاون مهندسی رزمی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با حضور مسئولان استانی در حرم مطهر رضوی تشییع و در بهشت رضا به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۱۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ - 01December 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، حاجیه خانم اشرف ­السادات سیدآبادی مادر سردار جهادگر شهید سید محمد تقی رضوی معاون مهندسی رزمی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) روز گذشته بر اثر عارضه قلبی در سن 88 سالگی در مشهد مقدس دارفانی را وداع گفت.

در مراسم تشیع این مادر صبور که نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، معاون رئیس جمهور در امور روستایی و رئیس بنیاد شهید استان خراسان رضوی حضور داشتند پیکر مرحومه حاجیه خانم اشرف السادات سیدآبادی پس از طواف در حرم مطهر رضوی در بهشت رضا مشهد به خاک سپرده شد.

آیت الله علم الهدي نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه مادران شهدا مقامشان از خود شهدا کم تر نیست گفت: بدون شک مادران شهدا با تربیت فرزندان انقلابی سهم بسیار زیادی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس دارند و امروز تکریم این بزرگواران وظیفه همه ما است.

شایان ذکر است سردار جهادگر شهید سید محمدتقی رضوی از شهدای ملی جهاد سازندگی است که در تاریخ سوم خردادماه1366 در حالیکه مسئولیت مهندسی رزمی قرارگاه خاتم­­ الانبیاء(ص) را بر عهده داشت در عملیات کربلای10 در غرب کشور به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها