امام جمعه موقت بوشهر مطرح کرد؛

سوء استفاده برخی از تروریست ها از واژه شهید

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه شهید در فرهنگ‌های گوناگون دارای جایگاه و مقام بسیار بالایی است، گفت: شهید واژه اسلامی است که برخی از تروریست‌ها از آن استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۲۱۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ - 03December 2016

سوء استفاده برخی از تروریست ها از واژه شهیدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، اولین سالگرد شهید «محمد احمدی جوان» نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر با حضور گسترده مردم و مسئولان در روستای باشی شهرستان تنگستان برگزار شد.

امام جمعه موقت بوشهر در این مراسم اظهار داشت: شهادت واژه‌ای مقدس است و بالاترین درجه برای انسان‌هایی است که در راه خدا جهاد می‌کنند و در دنیا ارزشی بالاتر از آن نیست.

حجت‌الاسلام حسین دشتی با اشاره به اینکه کامل‌ترین افراد کسانی هستند که پایان عمر آنها به شهادت می‌رسد، خاطرنشان کرد: بالاتر از شهادت هیچ چیزی وجود ندارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید «محمد احمدی جوان» اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر، اضافه کرد: شهید احمدی جوان انسانی بود که در جوانی، زندگی و توان خود را به اسلام و جمهوری اسلامی هدیه کرد.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه شهید در فرهنگ‌های گوناگون دارای جایگاه و مقام بسیار بالایی است، ادامه داد: شهید واژه اسلامی است که برخی از تروریست‌ها از آن سوء استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند و ما مرده‌ایم، تصریح کرد: تعبیرهایی که شهید مظلومانه رفت و یا اینکه از بین رفت بسیار اشتباه است و از این تعبیرهای بی ارزش برای شهدا استفاده نکنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار