مدیرکل صدا و سیمای گلستان مطرح کرد؛

ضرورت برجسته سازی موضوع برگزاری اجلاسیه شهدای گلستان در رسانه ها

مدیرکل صدا و سیمای گلستان و مسئول کمیته ارتباطات و رسانه اجلاسیه چهارهزار شهید گلستان گفت: اصحاب رسانه موضوع برگزاری اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان را در رسانه های خود برجسته کنند.
کد خبر: ۲۱۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ - 03December 2016
به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، دومین نشست خبری دبیرکل اولین اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان، صبح امروز شنبه 13 آذرماه، با حضور سردار صادقی دبیر کل اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان و اصحاب رسانه در سالن بصیرت سپاه نینوا گلستان برگزار شد.
موضوع برگزاری اجلاسیه شهدای گلستان در رسانه ها برجسته سازی شود 

در این نشست عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیما گلستان و مسئول کمیته ارتباطات و رسانه اجلاسیه چهارهزار شهید گلستان، ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن ماه ربیع و قبولی عزاداری ها در ایام محرم و صفر، اظهار داشت: حجم و تنوع برنامه های استان گلستان در اجلاسیه شهدای استان، بسیار چشم گیر است و به جرات می توان گفت در کشور بی نظیر است.

وی افزود: تمامی اقداماتی که تاکنون انجام شده و در آینده انجام خواهد شد ماندگار است و سالهای سال در این استان باقی خواهد ماند.

عبدالحسینی اظهار داشت: تمامی برنامه های اصلی اجلاسیه گلستان از طریق صدا و سیمای گلستان در سیمای گلستان پخش زنده خواهد شد.

وی گفت: اصحاب رسانه استان اعم از سایت ها، خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و مطبوعات، موضوع برگزاری اجلاسیه ملی شهدای گلستان را در رسانه های خود برجسته سازی کنند تا تمامی مردم استان بدانند که در حال حاضر چه برنامه ای در اولویت اجرایی استان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها