استاندار مازندران تاکید کرد؛

مسئولیت سنگین پلیس فتا و نیروی انتظامی در فضای مجازی

استاندار مازندران گفت: پلیس فتا و نیروی انتظامی مسئولیت مهمی در تامین امنیت در فضای مجازی دارند و مخابرات هم تنها فقط به فکر ایجاد زیرساخت است.
کد خبر: ۲۱۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ - 04December 2016

پلیس فتا و نیروی انتظامی مسئولیت مهمی در خصوص فضای مجازی دارندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، ربیع فلاح‌ جلودار استاندار مازندران در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، از نظارت به عنوان حلقه مفقوده در فضای مجازی و سایت‌‌ها یاد کرد و اظهار داشت: در این بابت مسئول و متولی خاصی در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه وضعیت فضای مجازی در استان بسیار نابسامان است، گفت: در شورای فرهنگ عمومی استان باید بحث فضای مجازی به صورت مناسب‎تر بررسی شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: پلیس فتا و نیروی انتظامی مسئولیت مهمی در این زمینه دارند و مخابرات هم تنها فقط به فکر ایجاد زیرساخت است.

وی به حضور هیأت‌های مذهبی استان در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: بیش از 4 هزار هیأت مذهبی در استان مازندران داریم  که300 هیأت در این مراسم حضور داشتند که برخی‌ از این هیأت‌ها مستقیم از راهپیمایی اربعین خودشان را به مراسم اربعین رساندند.

وی یادآور شد: باید شخصیت‌های فرهنگی و اثرگذاری در حوزه کاهش آسیب‌های فضای مجازی پای کار باشند و از ظرفیت آنها به خوبی در این فضا استفاده کرد.

فلاح ‌جلودار گفت: در شورای عالی فضای مجازی نیز می‏توانیم مطالبات استان‌ها را پیگیری و نسبت به اجرایی کردن این مطالبات درخواست‌ها را مطرح کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها