مدیرکل حفظ آثار قم خبر داد؛

برگزاری همایش پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس در دهه بصیرت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از برگزاری همایش پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت دهه بصیرت خبر داد.
کد خبر: ۲۱۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ - 04December 2016

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، احمد حسینی طی سخنانی در نخستین جلسه برنامه ریزی ایام دهه بصیرت که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: ایام نهم تا نوزدهم دی ماه به لحاظ تاثیرگذاری در جریان پویای انقلاب به اندازه ای اهمیت دارد که بایستی هر روز آن با اجرای یک برنامه متناسب گرامی داشته و احیا شود.

وی افزود: پیشنهاد می شود در فرصت مناسبی در ایام دهه بصیرت همایش پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس برگزار شود تا چهره های انقلابی و مرتبط به حماسه دفاع مقدس بیشتر به جامعه معرفی شوند و خاطرات آن ایام به جامعه بازگو گردد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم همچنین بر استفاده از ظرفیت عظیم حضور زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) و نیز برنامه گفتگوی خبری شبکه سراسری به منظور تبیین و معرفی هر چه بیشتر جریان 9 دی و 19 دی تاکید کرد.

در جلسه تبیین برنامه های دهه بصیرت، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، نصرت الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجچ اسلام و المسلمین  لطفی و اکبری مدیرکل صداوسیما و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و تعدادی دیگر از مسئولان و مدیران استانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار