یادواره «یاد یاران» در سبزوار برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 10 شهید شهر سبزوار برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ - 05December 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، یادواره 10 شهید هشت سال دفاع مقدس شهر سبزوار با عنوان «یاد یاران» با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام وحید استاد حوزه و دانشگاه در سخنانی اظهار داشت: امنیت، عزت، توسعه و آسایش امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدایی است که مایه افتخار جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: شهدا با گذشتن از جان و مال خود به نماد واقعی شجاعت و ایثار تبدیل شدند.

این استاد حوزه و دانشگاه و پدر شهید بیان کرد: شهدای دوران دفاع مقدس با لبیک به فرمان امام راحل به جبهه نبرد حق علیه باطل شتافتند و از این رو نسل جوان باید شهدا را الگوی خود در زندگی قرار داده و فریب تبلیغات دشمن در هجمه فرهنگی را نخورند.

حجت الاسلام وحید خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره از ارزش ­ها و آرمان­ های انقلاب اسلامی دفاع کرده و تا آخرین نفس پای این ارزش‌ها می ­ایستد.

وی ادامه داد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پیروی از ولایت فقیه، اتحاد و وحدت مسئولان و مردم است.

این مدرس حوزه و دانشگاه شکل­ گیری بیداری اسلامی و جبهه مقاومت را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدای مدافع حرم و رزمندگان مقاومت با قدرت در برابر زورگویی استکبار جهانی پایداری می­ کنند و مهمترین رسالت و وظیفه همگان در عرصه کنونی ادامه راه شهدای والامقام است.

گفتنی است در پایان این مراسم که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری هیئت فرهنگی و مذهبی خانواده ­های شهدا و ایثارگران سبزوار برگزار شد، ضمن قرائت زیارت پرفیض عاشورا از خانواده­ های معظم این 10 شهید عالی­ قدر تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار