فرمانده انتظامی استان زنجان:

استقامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران باعث حفظ آبروی نظام است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: استقامت و پایداری خانواده‌های شهدا و ایثارگران باعث حفظ آبروی نظام است از این‌رو جایگاه ارزشمند شهدا و ایثارگران همیشه باید حفظ شود.
کد خبر: ۲۱۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ - 05December 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین سرهنگ علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان طی دیداری با خانواده شهید «مرتضی حاجی‌اجاق‌فقیهی» به گفتگو پرداختند.

در این دیدار سرهنگ آزادی با بیان اینکه قدرت و اقتدار نظام به برکت خون شهدا به دست آمده است، اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا وظیفه‌ای مهم محسوب می‌شود، وظیفه‌ای که برکات بسیاری دارد.

وی اظهار کرد: استقامت و پایداری خانواده‌های شهدا و ایثارگران باعث حفظ آبروی نظام است از این‌رو جایگاه ارزشمند شهدا و ایثارگران همیشه باید حفظ شود.

در ادامه کاظمی با بیان اینکه خانواده شهدا نیازی به دیدارهای مسئولان ندارند، عنوان کرد: این افراد ارزشمند نیازی به حضور مسئولان ندارند بلکه این ما هستیم که به دیدار با آنان نیاز داریم تا راه سعادت را از سخنان و راهنمایی‌های آنان بدست آوریم.

مدیرکل بنیاد استان زنجان گفت: مقام معظم رهبری بهترین الگو برای همه مسئولان در دیدار با خانواده شهدا هستند و در کنار ایشان رئیس جمهور نیز بر این کار مداومت دارند.

در پایان این دیدار، با اهداء لوح سپاس از خانواده این شهید معزز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها