محسن ممتحنی:

موزه مرحوم سبزواری همچنان در انتظار تدبیر/ هدایا و دست‌نوشته‌ها به سبزوار منتقل شد

فرزند مرحوم حمید سبزواری از عدم همکاری و افتتاح موزه مرحوم سبزواری خبر داد و گفت: فعلا به شکل موقت هدایا و دست نوشته‌ها به موزه شهر سبزوار منتقل شده است تا تصمیم‌گیری انجام شود.
کد خبر: ۲۱۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ - 05December 2016
موزه مرحوم سبزواری همچنان در انتظار تدبیر/ هدایا و دست‌نوشته‌ها به سبزوار منتقل شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محسن ممتحنی فرزند مرحوم حمید سبزواری در گفت‌وگویی پیرامون قرار دادن کتاب و وسایل شخصی مرحوم سبزواری در موزه‌ای در سبزوار گفت: هنوز کاری صورت نگرفته است.

وی که چندی پیش اعلام کرده بود «وعده اهدای این وسایل را داده بودم، بر این اساس بخشی از وسایل و هدایای پدر به سبزوار منتقل شده» توضیح داد: با توجه به انتقال این هدایا و وسایل به سبزواری اما موزه آماده نشد و در حال حاضر به شکل موقتی این وسایل به موزه شهر سبزوار منتقل شده است.

ممتحنی همچنین با بیان اینکه مکانی که قرار بود مبدل به موزه شود همان خانه‌ای است که پدرم در آنجا متولد شد و در ادامه نوجوانی و جوانی خود را گذراند، ابراز داشت: این خانه قدیمی متعلق به اواخر دوره قاجار است که از سه حیاط تشکیل شده بر این مبنا نظر ما این است بخش میانی موزه و در ادامه اطراف آن مبدل به خانه فرهنگ شود.

فرزند مرحوم سبزواری از مسئولین درخواست کرد تا مقدمات و همکاری‌های لازم برای تداریک این فضا انجام شود و وسایل به این محل منتقل و در معرض دید عموم قرار گیرد.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار