با حضور سردار جباری:

همایش 9 دی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تبیین برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی در زنجان گفت: مراسم بزرگداشت در حسینیه اعظم زنجان ساعت 20 و 30 دقیقه شب با سخنرانی سردار سرتیپ جباری برگزار می شود.
کد خبر: ۲۱۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ - 06December 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، حسین محبوبی در جلسه تبیین برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی در زنجان با اشاره به برگزاری گفتمان روشنگری در 50 مدرسه در سطح استان، اظهار داشت: گفتمان های دینی و نشست های روشنگری و برگزاری نمایشگاه‎ها در سطح مدارس، دانشگاه‎ها و حوزه های بسیج از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: مردمی برگزار شدن و حضور اقشار مختلف در بزرگداشت این مراسم مورد توجه بوده و سعی شده است تا بیشتر از مشارکت مردم در این مراسم‎ها بهره برده شود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره فضاسازی شهری و نصب بنر در سر درب ادارات با مضمون حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: مقرر شده است روابط عمومی استانداری زنجان نسبت به صدور ابلاغیه به منظور نصب حداقل یک مورد بنر مرتبط در سردرب ادارات ، دانشگاه‎ها و درج گزیده بیانات مقام معظم رهبری در سربرگ نامه‎های اداری دستگاه‎های استان اقدام کند.

وی عنوان کرد: به صدا درآوردن زنگ بصیرت و حمایت در یکی از مدارس استان، همایش بزرگ دانش اموزان و فرهنگیان، برگزاری مسابقات عکاسی، نقاشی و مقاله نویسی، برپایی نشست‎های سیاسی و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این بزرگداشت است.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تبیین برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی در زنجان گفت: مراسم بزرگداشت در حسینیه اعظم زنجان ساعت 8.و 30 دقیقه شب با سخنرانی سردار سرتیپ جباری برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار