بیانیه اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت روز دانشجو:

16 آذر، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار است

اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد که در بخشی از این بیانیه آمده: 16 آذر، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری و استقلال و آزادی است.
کد خبر: ۲۱۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ - 06December 2016

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به مناسبت 16 آذر روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می آید:

در ابتدای این بیانیه ضمن گرامیداشت شانزدهم آذر روز دانشجو آمده است: 16 آذر، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری و استقلال و آزادی است.

این بیانیه می افزاید: در این روز، دانشجویان به اعمال مزدورانه شاه اعتراض و او را دست نشانده دولت آمریکا معرفی کردند و ثابت نمودند که دانشجو، تنها جوینده دانش نیست؛ بلکه جوینده همه خوبی‌هاست و در همه‌جا حضور چشم‌گیری دارد و با روشنگری و آگاهی‌های خود، هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان در امور داخلی و خارجی کشور دخالت کنند.

اداره کل حفظ آثار مازندران در ادامه بیانیه تصریح کرد: 16 آذر ثابت کرد که ایران تنها از آنِ ملت ایران است و آنان خود حق اداره کشورشان را دارند.

همچنین در بخشی از بیانیه آمده است: 16 آذر ثابت کرد که قلم‌ها، شعارها و قدم‌های استوار دانشجو، همواره همراه ملت و یاریگر دولت در همه زمینه‌هاست.

در پایان این بیانیه با بیان اینکه تولید علم و جنبش نرم‌افزاری، اصلی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید فراوان دارد و دانشگاهیان را برای دست‌یابی به آن فرا می‌خواند، تأکید شد: دانشجویان در عصر حاضر که زمان پیشرفت علوم مختلف است و درهای تعلیم و تعلم نیز بیشتر به رویشان گشوده شده، وظیفه دارند با تلاش و کوشش، به رشد علمی و فن‌آوری دست یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار