جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندارن خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری «ققنوس» در مازندران

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندارن از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در مازندران خبر داد و گفت: دانشجویان می توانند تا ۳۰ دی ماه آثار خود را جهت شرکت در جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۲۱۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ - 06December 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سیدعلی صادقی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندارن از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس خبر داد و گفت: اختتامیه جشنواره ققنوس اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

صادقی افزود: از ۱۵ مهرماه تا ۳۰ دی ماه دانشجویان می توانند آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند و در بهمن ماه پس از بازبینی اولیه و داوری آثار، اثرهای برتر به جشنواره کشوری ققنوی ارسال می شوند.

وی در مورد بخش های این مسابقه فرهنگی و هنری بیان کرد: دانشجویان می توانند در بخش ادبیات(شعر و داستان کوتاه)، هنرهای تجسمی(پوستر،عکس، کار یکاتور)، فیلم(انیمیشن، فیلم کوتاه)، تئاتر(خیابانی، استانداپ کمدی) و موسیقی(سنتی، تلفیقی) شرکت کنند.

مسئول قرارگاه نور در مورد چگونگی ارسال آثار گفت: دانشجویان می توانند به دبیرخانه مرکزی به آدرس ساری، بلوار پاسدارن، کوچه شهید بهرامی، بسیج دانشجویی استان مازندران، معاونت فرهنگی و اجتماعی یا به واحدهای بسیج دانشجویی در دانشگاه های سراسر استان مازندران مراجعه و اثر خود را تحویل دهند.

صادقی در ادامه افزود: دانشجویان در صورت عدم استفاده از موارد بیان شده می توانند اثر خود را به آدرس تلگرامی A_D_M_I_N_Farhangi@ ارسال کنند.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران در مورد محورهای دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس، گفت: این جشنواره در قالب موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، عدالت اجتماعی، دانشگاه اسلامی، ایران پایگاه تمدن اسلامی اقدام به فراخوان آثار کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار