سردار اشتری:

نیروی انتظامی با متجاوزان به حریم خصوصی با جدیت برخورد می‌کند

فرمانده نیروی انتظامی با بيان اينکه تعامل مطلوبی ميان دستگاه قضا و نيروی انتظامی وجود دارد، گفت: يکی از وظايف پليس و قوه قضائيه برخورد با متجاوزان به حريم خصوصی افراد است و نيروی انتظامی به جد با متجاوزان به حريم خصوصی برخورد می‌کند.
کد خبر: ۲۱۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ - 06December 2016
نیروی انتظامی با متجاوزان به حریم خصوصی با جدیت برخورد می‌کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسين اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشيه دومين نشست پي جويی موثر و کارآمد جرايم سايبری اظهار کرد: نشست تخصصی مشترک بين قوه قضائيه و پليس فتا با حضور دادستان محترم کل کشور، قضات، معاون دادستان‌ها در استان‌ها و همچنين روسای پليس فتا در سراسر کشور برگزار شد تا همکاری بين پليس و قوه قضائيه تقويت شده و تبادل اطلاعات نيز صورت بگيرد.

وی افزود: بحمدالله تعامل خوبی بين پليس و قوه قضائيه وجود دارد و اين نشست زمينه ساز ارتقاء تعاملات پليس و قوه قضائيه خواهد بود. در اين نشست سعی شده است خلاء هايی که در راستای پيشگيری از جرم وجود دارد احصاء و برطرف شود.

فرمانده نيروی انتظامی خاطرنشان کرد: يکي از وظايف اصلی قوه قضائيه و نيروی انتظامي برخورد با متجاوزان به حريم خصوصی است که کاهش جرايم سايبری نيازمند ارتقاء آگاهی عمومی است.

عالی ترين مقام انتظامي کشور خاطرنشان کرد: کاربران فضای مجازی بايد به آسيب‌های موجود در اين فضا توجه کنند و بدانند احتمال دسترسی سودجويان به اطلاعات آنان در فضای مجازی وجود دارد.

سردار اشتری تأکيد کرد: با وجود مشکلات به دنبال اين هستيم بستر و محيط فضای مجازی را تا حد ممکن امن کنيم که در اين خصوص مصوباتی هم در کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه به تصويب رسيده که به دنبال اجرايی کردن آن هستيم.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار