سردار رحیمی خبر داد؛

هلاکت يکی از بزرگترين قاچاقچيان شرق کشور و کشف يک تن و 753 کيلو مواد مخدر در سيستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت يکی از بزرگترين قاچاقچيان شرق کشور و کشف يک تُن و 753 کيلو مواد افيونی در 2 عمليات پليس با سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۲۱۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ - 06December 2016

هلاکت يکی از بزرگترين قاچاقچيان شرق کشور و کشف يک تن و 753 کيلو مواد مخدر در سيستان و بلوچستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسين رحيمی» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان و ايرانشهر با پشتيبانی اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر استان، طی چند روز گذشته از فعاليت يک باند بزرگ که به صورت مسلحانه قصد انتقال مواد مخدر را از مناطق شرقی به استان‌های مرکزی کشور داشتند، باخبر شدند.

وی با بيان اينکه عصر ديروز اعضای اين باند مسلح در حالی که با سه دستگاه خودرو اقدام به جابه‌جايی مواد مخدر می‌کردند، توسط پليس شناسايی شدند، افزود: قاچاقچيان با مشاهده تکاوران عملياتی پليس با انجام حرکات مخاطره‌آميز قصد فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران متوقف و سرنشينان آن بلافاصله به صورت مسلحانه با ماموران درگير شدند.

سردار رحيمی گفت: در اين درگيری مسلحانه که حدود يک ساعت ادامه داشت ضمن دستگيری 6 قاچاقچی حرفه‌ای و کشف سه قبضه سلاح، سردسته اين باند که يکی از بزرگترين قاچاقچيان شرق کشور بود، در درگيری با يگان‌های عملياتي پليس به هلاکت رسيد.

اين مقام ارشد انتظامی با اشاره به درگيری مسلحانه ديگری در عمليات مشترک ماموران پليس شهرستان‌های مهرستان و سيب سوران با سوداگران مرگ، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضای يک باند مسلح مواد مخدر، خودرو تويوتا متعلق به اين باند در محور مولتان به سمت مهرستان توسط پليس شناسايی شد.

سردار رحيمی افزود: اعضای اين باند مسلح که تصور نمی‌کردند، توسط ماموران نيروی انتظامی شناسايی شوند پس از ورود به کمين يگان‌های عملياتی و تکاوری، با آن‌ها درگير شدند ولي به دليل آتش پرحجم ماموران با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد، با استفاده از تاريکی شب و ناهمواری‌های زمين متواری شدند.

سردار رحيمی با بيان اينکه تلاش پليس برای دستگيری اين قاچاقچيان ادامه دارد، تصريح کرد: ماموران در پاکسازی منطقه، 512 کيلو ترياک را که به صورت ماهرانه‌ای در کف خودروی به جا مانده از قاچاقچيان جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سيستان و بلوچستان با بيان اينکه مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوی پليس دنبال می‌شود، به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوريت‌های پليسی 110 تماس و موضوع را به پليس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها