فرمانده سپاه استان زنجان:

آرامش و پیشرفت روز افزون کشور را مدیون خون شهدا هستیم

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: تمام امنیت، دستاورد، آرامش و پیشرفت روز افزون کشور را مدیون خون شهدایی هستیم که آرامش، جان، مال، خانواده و هستی خود را در این راه فدا کردند.
کد خبر: ۲۱۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ - 07December 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در یادواره شهدای محله سقاخانه زنجان افزود: گرفتن تصمیم درست در لحظات حساس و نداشتن تردید برای اطاعت از امر ولی فقیه در بازه های مختلف زمانی از جمله شاخصه های بارز شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

وی با تاکید بر انتخاب درست برای زنده ماندن اسلام و سیره اهل بیت(ع) توسط شهدا، اظهار کرد: دینداری، ایمان به خدا، صداقت در زندگی، روحیه انقلابی، تقوای الهی و اخلاص در امور از دیگر ویژه گی های شهیدان به شمار می آید.

سردار کرمی با اشاره به دستاوردهای بزرگ سپاه انصارالمهدی(عج) در حوزه های مختلف، گفت: تمام این امنیت، دستاورد، آرامش و پیشرفت روز افزون را مدیون خون شهدایی هستیم که آرامش، جان، مال، خانواده و هستی خود را در این راه فدا کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان یکی از شاخصه های بزرگ در رزمندگان اسلام و به خصوص شهدا را شجاعت عنوان و تاکید کرد: روحیه مقاومت و ایستادگی روی آرمانها تا آخرین قطره خون و در بدترین شرایط جنگی طی دوره های مختلف به خاطر وجود توکل به خدا و شجاعت این عزیزان بوده است.

وی به تبیین هدف ها و آرمان های پیش روی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: زنده نگه داشتن و گسترش اسلام در جهان، بالا بردن پرچم خدا مقابل پرچم کفر، تسلیم نشدن در مقابل استکبار تا شکست آنان، ترویج درس آزادگی و مقاومت در برابر هرگونه ظلم از جمله آرمان هایی بود که شهدا به خاطر آنها از جان خود دست کشیدند.

سردار کرمی با اشاره به خدعه ها، جنایات و بدعهدی های آمریکا در طول تاریخ نسبت به ایران اشاره و ابراز کرد: عزت کشور و ملت ایران در درک صحیح پیام عاشورا است و این به جز در تبعیت از راه خدا، ائمه اطهار، همچنین عمل به منویات رهبر معظم انقلاب امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به تشکیل بسیج مردمی در کشورهای منطقه برای مبارزه با ظلم، افزود: با تشکیل این نیروی مردمی در لبنان، یمن، عراق و سوریه خواب برای آمریکایی ها، غربی ها و اسرائیل حرام شده و این جز از برکات صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان نیست.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها