فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس:

سعادت ما در گرو ادامه راه شهداست

فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه تواضع یکی دیگر از راه و رسم‌های شهدای ما بوده، گفت: اطاعت‌پذیری شهیدان ما نیز ناشی از ولایت‌پذیری آنها بوده است.
کد خبر: ۲۱۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ - 10December 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار امین شریعتی در مراسم یادواره شهدا که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شهدا ما را به این مجالس دعوت می‌کنند، اظهار داشت: شهدا راه را هم برای نسل‌های دیروز و هم برای نسل‌های آینده روشن کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هرچه از شهدا گفته شود، باز هم کم است، اضافه کرد: قلم‌ها و زبان‌ها از بیان عظمت وجود و ارزش خون شهدا عاجزند.

فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس با تأکید بر عظمت بسیار بالای شهدا، تصریح کرد: امروز در همه جای دنیا هر حرکتی صورت گرفته از برکت خون شهدا بوده و انقلاب ما در همان دوران دفاع مقدس صادر شد.

سردار شریعتی با بیان اینکه شهدا نعمات و برکاتی بسیاری داشتند، توضیح داد: باید راه شهیدان ادامه پیدا کند و هیچ راهی جز این برای بیرون رفتن از معضلات حال حاضر کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به بحث توکل شهدا به خداوند، این موضوع را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره‌ها باید با نتیجه همراه باشد و راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اگر کسی به دنبال مدیریت جهادی است، باید راه و رسم شهدا را در پیش گیرد، عنوان کرد: اطاعت‌پذیری محض در مقابل دستورات داده شده، یکی از صفات مهم شهدا بوده است.

سردار شریعتی با اشاره به اینکه تواضع یکی دیگر از راه و رسم‌های شهدای ما بوده، تأکید کرد: اطاعت‌پذیری شهیدان ما نیز ناشی از ولایت‌پذیری آنها بوده است.

وی با تأکید بر اینکه راه سعادت ما در ادامه راه و رسم شهدا است، بیان کرد: از دیگر صفات شهدا مسؤولیت‌پذیری این عزیزان بوده و فرماندهان و شهیدان ما با همه سلایق کار و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ و خونریزی تنها ادامه راه شهدا نیست، اظهار کرد: شرکت در جلسات و حفظ قرآن، تحصیل، احترام به ارباب رجوع، شرکت در کارهای جهاد و ... از جمله موارد ادامه راه شهدا است.

سردار شریعتی با تأکید بر ساده‌زیستی شهدا در زندگی خود، تشریح کرد: بسیاری از شهدا از خانواده‌های متمولی بودند، اما همیشه در اوج ساده‌زیستی زندگی می‌کردند.

وی بر ضرورت وجود انواع تفکرات سیاسی رزمندگان در جبهه‌های جنگ تأکید کرد و افزود: با این وجود اما ولایت‌پذیری در همه رزمنده‌ها به عنوان یک صفت واحد وجود داشته است.

فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه آمریکا بعد از جنگ 33 روزه لبنان و رژیم صهیونیستی با صراحت از موضوع خاورمیانه جدید صحبت کرد، اظهار کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با طراحی موضوع خاورمیانه جدید آن را از سوریه آغاز و مسؤولیت اجرای سیاست‌های خود را نیز به ترکیه و عربستان سعودی سپردند.

سردار شریعتی با بیان اینکه این سیاست‌ها به تشکیل گروه‌های تروریستی داعش و النصره منجر شد، گفت: کشورهای غربی در عراق همزمان با اتفاقات سوریه و پیروزی شیعیان در انتخابات پارلمانی، این موضوع را تحمل نکرده و تروریست‌ها را به سوی عراق روانه ساختند.

وی، همه اهداف اقدامات صورت گرفته را در راستای مخفی کردن چهره پلید صهیونیست‌ها در پشت کشورهایی چون عربستان عنوان و بیان کرد: کاری که عربستان سعودی در یمن انجام می‌دهد را رژیم صهیونیستی در فلسطین انجام نداده است.

فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه وحشیانه‌ترین اقدامات سعودی‌ها در یمن اتفاق افتاده است، یادآور شد: در سوریه و عراق نیز اقدامات گروه‌های تروریستی کمتر از اقدامات سعودی‌ها در یمن نیست.

سردار شریعتی با تأکید بر اینکه هر کار بزرگی سختی داشته و نیازمند تلاش است، افزود: امروز خوشبختانه به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی کشورهایی چون سوریه، عراق، یمن و فلسطین روی پای خود ایستاده‌اند.

وی با قدردانی از خادمین در نجف اشرف در خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی، تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی سال جاری با تجربه از سال‌های گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار