در بازدید سردار دکتر کارگر از خبرگزاری دفاع مقدس مطرح شد؛

نقش انگلیس در اختلاف میان اهل سنت و تشیع/ وحدت؛ رمز پیروزی بر استکبار جهانی

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی بر استکبار جهانی است، گفت: ایجاد اختلاف میان اهل شیعه و سنی نقشه‌ انگلیسی‌ها بوده که از سال‌های دور طراحی شده و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۱۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ - 10December 2016

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز شنبه 20 آذر ماه همزمان با هفته وحدت از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید به عمل آورد.

در این بازدید سردار دکتر کارگر با اشاره به اهمیت کار رسانه در دنیای امروز، اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران شاهد هستیم که هرگز از لحاظ شبکه های اجتماعی و گوشی های همراه تحریم نشدیم و این نشان از اهمیت فضای مجازی برای فعالیت های دشمن دارد. فضای مجازی در صورتی که درست استفاده شود، یک فرصت است.
 
وی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد خبرگزاری دفاع مقدس، عنوان کرد: این خبرگزاری دارای فضای اسلامی و انقلابی است که این موضوع تاثیر خوبی بر اخبار تولید شده، دارد. استفاده از قشر جوان در خبرگزاری دفاع مقدس نشان از توجه و اعتماد به جوانان است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس با اشاره به هفته وحدت، گفت: ایجاد اختلاف میان اهل شیعه و سنی نقشه‌ انگلیسی ها بوده که از سال‌های دور طراحی شده و اجرا می‌شود.

سردار دکتر کارگر به حضور اهل تسنن در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: شاهد تلاش‌های شهید بروجردی در جذب اهل سنت به عنوان «پیشمرگان کرد» بودم و نمی‌توان نقش آن‌ها را در دوران دفاع مقدس نادیده گرفت.

وی ادامه داد: برای تشدید اختلافات میان اهل تسنن و تشیع مباحثی در مراسم‌هایی همچون مدیحه سرایی بیان می‌شود که امری اشتباه است؛ زیرا تنها علما می‌توانند در این زمینه اظهار نظر کنند. همچنین اختلاف نظر‌ها باید در جایگاه علمی خود مطرح شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس به اهمیت اتحاد شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: اهل تسنن و تشیع برای نابودی استکبار جهانی باید با هم وحدت داشته باشند و اجازه ندهند که دشمن با ایجاد اختلاف میان آنها نهایت بهره را ببرد.

سردار دکتر کارگر در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پشت پرده آمریکا در جنگ تحمیلی اشاره و بیان داشت: در آغاز جنگ تحمیلی، امام راحل علیه آمریکا سخنرانی ایراد فرمودند و اعلام کردند که آمریکا محرک صدام در حمله به ایران است که واقعیت این مسئله سال‌ها بعد روشن شد، به گونه‌ای که مردم فهمیدند نخستین بمب‌های شیمیایی را آمریکا از ذخایر خاورمیانه در اختیار رژیم بعث قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تنها به ملت ایران تعلق ندارد؛ بلکه فرهنگ، تفکر و روحیه بسیجی نشات گرفته شده از آن دوران به کشورهایی همچون یمن، لبنان، سوریه و ... انتقال یافته و مثمرثمر نیز بوده است.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها