مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

توفیقات امروز کشور حاصل فداکاری شهدا و جانبازان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه امروز شاهد آن هستیم محصول فداکاری شهدا و صبر و مقاومتی است که شما جانبازان گران‌قدر از خود نشان دادید.
کد خبر: ۲۱۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ - 11December 2016
گردهمایی سالانه انجمن جانبازان نخاعی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، گردهمایی سالانه انجمن جانبازان نخاعی استان با حضور تمامی جانبازان نخاعی استان، مدیرکل، معاون فرهنگی و امور اجتماعی و معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رئیس بنیاد شهرستان شهرکرد و رئیس بانک دی شعبه شهرکرد در محل دهکده توریستی چادگان برگزار شد.

این همایش، با نشست صمیمی همراه بود که ابتدا جانبازان مدعو کلیه مسائل و مشکلات خود را عنوان و مدیرکل و معاونین در راستای مرتفع ساختن این مسائل تصمیماتی اتخاذ و جهت اجرا برنامه ریزی لازم صورت پذیرفت.

فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در خلال این مراسم گفت: آنچه امروز شاهد آن هستیم محصول فداکاری شهدا و صبر و مقاومتی است که شما جانبازان گران‌قدر از خود نشان دادید.

وی افزود: اگر امروز در دنیا روحیه شهادت‌طلبی و جانبازی در راه خدا ادامه یافته محصول ایثارگری و فداکاری‌های شماست که بنای آن در جمهوری اسلامی شکل‌ گرفته و این رسم عاشقی و امتداد خط سرخ شماست که در جای‌جای دنیا توسعه پیداکرده و باعث شده تا شهدای مدافع حرم در حال حاضر از حریم ولایت دفاع کنند.

 وی یکی از فعالیت‌های قابل توجه این انجمن را اهمیت دادن به خانواده‌های جانبازان و برگزاری مراسم‌هایی با حضور خانواده‌ها‌ جهت ایجاد فضای شاد برای خانواده‌هایی که امکان حضور در خیلی از مکان‌ها را به دلیل وضعیت جانباز خود ندارد تا بتوانند با یکدیگر بیشتر آشنا شده و تجربیات خود را باهم در میان بگذارند، عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها