حجت‌الاسلام دهقانی:

وقایع سوریه و عراق در راستای نجات رژیم صهیونیستی از نابودی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: اساس آنچه در سوریه و عراق و برخی کشورهای مسلمان اتفاق می‌افتد، اجرای سیاست‌های استکباری در راستای نجات رژیم صهیونیستی از نابودی است.
کد خبر: ۲۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ - 16June 2014

وقایع سوریه و عراق در راستای نجات رژیم صهیونیستی از نابودی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «حجتالاسلاموالمسلمین دهقانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)، در چهارمین همایش سراسری مسئولان و مدیران منابع انسانی این قرارگاه، اظهار کرد: اساس آنچه در سوریه و عراق و برخی کشورهای مسلمان اتفاق میافتد، اجرای سیاستهای استکباری در راستای نجات رژیم صهیونیستی از نابودی بوده و استکبار درصدد است با اینگونه اقدامات، تمام توان فکری، دفاعی و اقتصادی امت اسلام را تخریب کند تا اسرائیل پابرجا بماند.

وی افزود: مستکبران و معاندان اسلام ناب محمدی میدانند گروهی همچون داعش توان تشکیل دولت ندارد؛ لذا بلافاصله پس از رسیدن به مقاصد شوم خود در از بین بردن وحدت مسلمین و تخریب زیرساختهای کشورهای مسلمان، داعشیها را از بین خواهند برد.

دهقانی با تأکید بر هوشیاری مسلمانان در برابر گروهک تروریستی داعش گفت: مسلمانان با هوشیاری هرچه تمامتر نباید بگذارند نقشه دشمنان در از بین بردن وحدت و همبستگی جهان اسلام و تخریب زیرساختهای کشورهای اسلامی عملی شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار