چهارمین رزمایش محمدرسول الله(ص)-12/

ایجاد خط آتش گسترده در سواحل مکران برای انهدام تجهیزات دریایی دشمن

یگان‌های محمول توپخانه نزاجا اقدام به پرتاب و شلیک انواع مهمات سبک و سنگین و ایجاد خط آتش گسترده در سواحل مکران کردند.
کد خبر: ۲۱۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ - 12December 2016
ایجاد خط آتش گسترده در سواحل مکران برای انهدام تجهیزات دریایی دشمنبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی رزمایش «محمد رسول الله(ص)-4»، امیر سرتیپ دوم «سیدکمال پیمبری» سخنگوی رزمایش محمد رسول الله(ص)_4 نیروی زمینی ارتش در دومین روز از این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تصمیم قرارگاه عملیاتی ولایت نیروی زمینی در خصوص اجرای حجم سنگینی از آتش‌های توپخانه‌ای جهت انهدام تجهیزات دریایی دشمن، یگان‌های محمول توپخانه به پرتاب و شلیک انواع مهمات سبک و سنگین و ایجاد خط آتش گسترده در محدوده سواحل مکران اقدام کردند.

وی افزود: یکی از نکات مهم این‌ رزمایش تعامل و همراهی تنگاتنگ و پشتیبانی مردم به‌ویژه سران قبایل، معتمدین و ریش‌سفیدان اقوام منطقه در مراحل مختلف رزمایش بود که مورد تقدیر و تشکر فرماندهان یگان‌های شرکت کننده قرار گرفت.
 
سخنگوی رزمایش محمد رسول الله(ص)_4 نیروی زمینی ارتش همچنین بیان کرد: در جلسه صمیمانه‌ امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با سران طوایف و قبایل منطقه راهبردی جنوب شرق کشور راه‌های هم‌افزایی و تقویت ملاحظات امنیتی و دفاعی منطقه با کمک مردم و نیروهای مسلح تبیین شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه صمیمانه امیر حیدری ضمن تشکر از همراهی و همدلی مردم و مسئولان منطقه، نیروی زمینی را در تامین امنیت مرزهای جنوب شرق کشور و سایر مناطق راهبردی ایران اسلامی، نیرویی توانمند و مقتدر توصیف کرد.
 
امیر پیمبری گفت: در رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص)_4 نیروی زمینی ارتش حوزه ماموریت‌ها و ارتباطات مردم نهاد این نیرو در ارتقای سطوح دفاعی و امنیتی گسترش یافته است.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها