فرهنگسرای دفاع مقدس در کاشمر راه اندازی شد

به منظور حفظ و ترویج ارزش های دفاع مقدس، فرهنگسرای دفاع مقدس در کاشمر راه اندازی شد.
کد خبر: ۲۱۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ - 12December 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، با هدف حفظ، معرفی و نشر ارزش های دوران نورانی هشت سال دفاع مقدس، نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در کاشمر راه اندازی شد.

به حول و قوه الهی و پس از پیگیری های فراوان، با حضور امام جمعه، فرماندهی سپاه کاشمر و جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت این شهرستان، نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در کاشمر راه اندازی شد.

ابلاغ تصدی مسئولیت نمایندگی بنیاد از سوی سردار نجاتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی توسط امام جمعه کاشمر طی مراسمی به سرهنگ بازنشسته پاسدار مجید خدامی اعطا شد.

خدامی در گفتگویی اظهار داشت: ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس از رزمندگان و نیروهای پشتیبانی کننده، بازخوانی عملیات­ها اولین اولویت کاری نمایندگی بنیاد در کاشمر خواهد بود.

مسئول نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در کاشمر ادامه داد: در محل استقرار نمایندگی بنیاد در کاشمر، مرکز ارائه کتاب و نرم افزار تخصصی دفاع مقدس با بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب پذیرای مشتاقان این حوزه است، که امید است در آینده نزدیک عناوین بیشتری از کتب منتشر شده در سایر استان­ها برای استفاده دانشجویان، دانش آموزان و طلاب علوم دینی و سایر اقشار جامعه گردآوری شود.

خدامی همچنین از جلسه بازخوانی عملیات غرورآفرین طریق القدس، فتح بستان و چزابه(آذرماه سال۱۳۶۰) به عنوان اولین برنامه این نمایندگی خبر داد و گفت: در ایام سالگرد عملیات طریق القدس، با حضور جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با ذکرخاطرات رشادت­ها و تاکتیک­های به کار گرفته شده به بازخوانی آن عملیات پیروز پرداخته شد.

وی افزود: فرهنگسرای دفاع مقدس شهرستان کاشمر افتخار دارد با برگزاری نشست بازخوانی عملیات­ها ضمن واکاوی خاطرات و تجربیات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، زمینه فرهنگسازی ایثار و شهادت را بیش از پیش در بین نسل جدید فراهم سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار