تجلیل از دو پدر شهید واقف در بردسکن

در راستای ترویج فرهنگ حسنه وقف به نام و یاد شهدا، مراسم تقدیر از پدران شهیدان شیرازی و قلی زاده که دو قطعه زمین و حسینیه به نام فرزندان شهیدشان وقف کرده بودند با حضور مسئولین شهرستان بردسکن برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ - 12December 2016

گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در راستای ترویج فرهنگ حسنه وقف به نام و یاد شهدا، مراسم تقدیر از پدران علی اصغر شیرازی و شهید حسین قلی زاده که دو قطعه زمین و حسینیه به نام فرزندان شهیدشان وقف کرده بودند با حضور مسئولین شهرستان بردسکن برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند از حبیب الله شیرازی پدر شهید علی اصغر شیرازی که یک حسینیه شهدا به متراژ750 متر مربع برای ساخت مسجد و حسینیه شهدا وقف کرده است تقدیر و تجلیل شد، این حسینیه شهدا با هزینه 500 میلیون ریال در حال احداث است و همچنین 100 میلیون ریال از سوی خیرین برای احداث این مسجد و حسینیه شهدا در روستای سیف آباد شهرستان بردسکن اهدا شده است.

همچنین در وقفی دیگر، محمد قلی زاده پدر شهید حسین قلی­زاده به یادبود فرزند شهیدش زمین و حسینیه‌ای در روستای اسلام آباد و دو ساعت آب وقف کرده است، که در این مراسم نیز از این پدر شهید والامقام تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است شهید علی اصغر شیرازی در 4 دی ماه 1365 در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در روستای سیف آباد به خاک سپرده شد، همچنین شهید حسین قلی­زاده نیز در 27 شهریور 1362 در سردشت به شهادت رسید و پیکر مطهرش در روستای اسلام آباد آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها