فرمانده سپاه قصرشیرین خبر داد

آغاز طرح هجرت دانش آموزی در شهرستان قصرشیرین

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان قصرشیرین گفت: طرح هجرت3 در قصرشیرین در 9 دوره برگزار می‌شود که سعی داریم در این مدت تمامی مدارس شهرستان بازسازی و مرمت شوند.
کد خبر: ۲۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵ - 17June 2014

آغاز طرح هجرت دانش آموزی در شهرستان قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، سرهنگ «علی احمدپور» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین اظهار داشت: بیش از 900 دانش آموز بسیجی قصرشیرین در طرح هجرت 3 امسال شرکت میکنند که از این میزان 300 نفر برادر و 600 نفر دیگر خواهر هستند.

فرمانده سپاه قصرشیرین هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری عنوان کرد.

وی یادآور شد: طرح هجرت سه به دنبال دو طرح هجرت یک در اوایل انقلاب و طرح هجرت دو در زمان جنگ تحمیلی، با هدف اصلی بهسازی مدارس و اماکن آموزشی توسط خود دانش آموزان صورت میگیرد.

سرهنگ احمدپور تاکید کرد: در قالب این طرح کار بهسازی، رنگ آمیزی، زیباسازی و... مدارس از سوی بسیجیان دانش آموز شهرستان صورت میگیرد.

وی کارآموزی، برگزاری حلقههای صالحین و برپایی نماز جماعت، برگزاری کلاسهای اعتقادی و معنوی و پاسخگویی به سؤالات جوانان و همچنین حضور سازمان یافته در نماز جمعه را مهمترین برنامههای اجرایی در طرح هجرت امسال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از دهه اول تیر ماه شروع میشود و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد؛ افزود: ساعات کاری اردوهای طرح هجرت از صبح تا غروب است که برای هر دانش آموز یک دوره ده روزه در نظرگرفته شده و پس از آن دانش آموزان در اردو شرکت میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار