معاون سیاسی وزیر کشور:

موظف به زمینه‌سازی مشارکت حداکثری بر پایه قانون هستیم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: مشارکت حداکثری نه بر پایه جریان های سیاسی بلکه بر مبنای زمینه سازی برای این حضور مبنای عمل و محور تلاش ما است .
کد خبر: ۲۱۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ - 14December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  علی اصغر احمدی درسومین دوره همایش آموزشی و توجیهی منطقه‌ای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای سلامی شهر و روستا ویژه دست اندرکاران اجرایی انتخابات چهار استان ایلام و همدان، قزوین و زنجان در مشهد افزود: موظفیم مقدمات این حضور اعم از جای گذاری درست شعب، سهل الوصول بودن و دسترسی همگان به صندوق ها، امنیت کامل جامعه و صندوق ها را به بهترین نحو تامین کنیم.
 
وی با بیان اینکه 29 اردیبهشت ماه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره انتخابات مجلس در چهار حوزه انتخابیه را باید برگزار کنیم، اظهار کرد: وزارت کشور بر حسب وظیفه ذاتی متولی اجرای قانون است و طبق مفاد قانون مقدمات لازم را فراهم می کنند.
 
معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: بر اساس قانون هر یک از این انتخابات، دارای روز شمار خاص خود است که در قانون مشخص شده و تمام مراحل آن باید بر اساس جدول زمانبندی انجام شود و فرمانداران، بخشداران و هیات های اجرایی و نظارت باید مصداق قانونی اقدامات را دنبال کنند .
 
احمدی در ادامه با بیان اینکه این دوره، سومین مرحله از دوره های آموزشی، توجیهی ویژه انتخابات برای دست اندرکاران اجرایی وزارت کشور است؛ افزود: این دوره با حضور معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیران کل سیاسی، فرمانداران و بخشداران و جمعی از اعضاو عوامل اجرایی این چهار استان با حضور 182 نفر برگزار می شود.
 
وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها مرحله دوره های آموزشی، توجیهی دست اندرکاران اجرایی انتخابات وزارت کشور در مشهد برگزار می شود.
 
معاون سیاسی وزیر کشور عنوان کرد: رده هایی از وزارت کشور که مرتبط با جریان انتخابات هستند و مدیران حوزه های حقوقی، پشتییبانی و اجرایی مباحث مربوطه در قالب آموزش و توجیه بر مبنای قانون و آیین نامه و دستورالعمل ها به شرکت کنندگان ارائه می کنند.
 
منبع:فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار