مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه:

رمز پیروزی ما، پیروی از ولایت فقیه است

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما باید از ولی فقیه و رهبری فرزانه که سکاندار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اطاعت کنیم تا پیروزی را به دست آوریم.
کد خبر: ۲۱۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ - 17December 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام اسماعیل سعادت در هفتمین گردهمایی رزمندگان گردان 410 غواص حضرت رسول (ص) در شهر سرچشمه رفسنجان بیان کرد: امروز فرموده امام راحل که رژیم صهیونیسم باید از صحنه روزگار محو شود تحقق یافته و شاهد آزاد شدن شهرهای اسلامی از چنگال اسرائیل یعنی موصل و حلب هستیم.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امیدواریم دروازه های قدس شریف هم به روی ملت های اسلامی باز شود.

حجت الاسلام سعادت افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی مقابل ابرقدرت جهان می ایستد کشورهای اسلامی دیگر هم قوت قلب می گیرند و در برابر آمریکا تمام توان خود را به کار می گیرند.

وی ذکر خدا را در رویارویی با دشمن کارساز دانست و گفت: مهمترین برجستگی کربلا، خوف و رجا بود که در دل یاران امام حسین (ع) وجود داشت؛ آنها در شب عاشورا دائم در حال ذکر، رکوع، سجود و قعود بودند و این بود که امام حسین (ع) را صاحب نفس مطمئنه کرد.

حجت الاسلام سعادت افزود: آنچنان از پیروزی اطمینان داشت که هرچه صحنه سخت تر می شد چهره امام بازتر می شد به طوری که دشمن، متوجه شده بود که امام باکی از کشته شدن ندارد و ایستاده در حالی که تهدید ها و خطرات وی و یارانش را محاصره کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این نفس مطمئنه در همه گردان ها و عملیات و نبردهای ایرانیان با دشمن نیز وجود داشت که بزرگترین قدرت است و اوج این نفس مطمئنه در عملیات والفجر 8 و گردان 410 غواص بود.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: در گردان 410 تمام رزمنده ها در حال گریه، دعا و نیایش با پروردگار بودند و سردار حاج قاسم سلیمانی به موفقیت این عملیات امیدوار بود.

وی اظهار کرد: همین اطمینان، ذکر و نیایش با خداوند رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و در حقیقت هر آنچه به دست آورده ایم در پرتو ارتباط با خداوند و تعهد رزمندگان نسبت به ولایت فقیه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز ما ملت ایران باید از ولی فقیه و رهبری فرزانه که سکاندار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اطاعت کنیم تا پیروزی را به دست آوریم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار