خانواده شهدای مدافع حرم؛

مدعیان شبهه حضور مدافعان حرم در سوریه از تاریخ انقلاب بی‌خبرند/ مرزی برای رزمندگان جبهه مقاومت وجود ندارد

«احمد رضا بیضایی» گفت: آن‌هایی مدافعان حرم را مدافعان «بشار اسد» می‌پندارند، در خوش بینانه‌ترین حالت اگر غرضی نداشته باشند از تاریخ انقلاب بی‌خبرند.
کد خبر: ۲۱۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ - 19December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بعد از آزادسازی حلب شبهات مربوط به مدافعان حرم و نقش آنها در جبهه مقاومت سوریه مبنی بر مدافعان  حکومت بشار اسد در فضای رسانه‌ای پررنگ تر شد، این در حالی بود که حضور جبهه مقاومت علیه باطل در طول تاریخ انقلاب اسلامی در هر جای دنیا دیده شده و اهداف رزمنده‌‌های ما علاوه بر پاک سازی کشورمان از حضور دشمن در طول 8 سال جنگ تحمیلی، آزادسازی قدس نیز بوده و هست. چنانچه بعدها با حضور در لبنان و سوریه علیه اسراییل باطل جنگیده و شهید شده‌اند.

احمدرضا بیضایی در گفت‌‌وگویی با اشاره به جدید نبودن این شبهه‌پراکنی‌ها، عنوان کرد: مدعیان چنین حرف‌هایی همان هایی هستند که در سالگرد آزاد سازی خرمشهر یقه امام خمینی (ره) و رزمنده‌‌های دفاع مقدس را می‌گیرند که چرا بعد از آزادسازی خرمشهر جنگ را ادامه داده‌‌اید.

وی اذعان داشت: این افراد در حالت خوش‌‌بینانه اگر بگوییم غرضی ندارند، با افکار انقلابی امام (ره) و دفاع مقدس آشنا نیستند؛ کسی که امام و آرمان‌های انقلاب را خوب درک کند چنین شبهه‌‌ای را به هیچ وجه مطرح نمی‌‌کند.

برادر شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی یادآور شد: شهید ابراهیم همت بلافاصله بعد از پیروزی در خرمشهر طی حمله‌‌ای که اسراییل به بیروت کرده بود در سوریه حضور یافت و این نشان دهنده این است که جنگ برای رزمنده‌‌های با بصیرت ما محدود به مرزهای سرزمینی کشورمان  نمی‌‌شود.

وی افزود: آرمان‌های امام راحل جهانی بود، ایشان در اواخر عمر خود فرمان تشکیل بسیج جهانی را دادند تا متذکر شوند بحث مقاومت ممکن است در هر نقطه از جهان اتفاق بیفتد حتی قلب اروپا، در چنین حالتی هم جبهه مقاومت برای مبارزه با ظلم در آنجا حضور خواهد یافت.

احمدرضا بیضایی با اشاره به ادعای شهید بهروزی بعد از آزادسازی مسجد جامع خوزستان مبنی بر اقدام برای آزادسازی مسجد الاقصی، گفت: مدعیان چنین شبهه‌‌ای قطعا با تاریخچه دفاع مقدس آشنا نیستند و مدافعان حرم از جمله شهید همدانی با حضور در جبهه مقاومت سوریه اندیشه‌‌های مربوط به دهه شصت امام راحل را دوباره احیا کردند.

جعفر جوانی نیز در واکنش به این امر به خبرنگار آناج گفت: این شهدا نیروهای جبهه مقاومت بودند و جبهه مقاومت در طول تاریخ بعد انقلاب در هر نقطه از جهان که ظلمی بوده و واکنشی علیه نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی و مستضعفین جهان صورت گرفته است، حضور داشته‌‌اند.

وی افزود :اگر آنها صرفا برای دفاع از حکومت بشار اسد پا به میدان گذاشته‌‌اند در عراق و یمن و سایر مناطق چه می‌کنند.

پدر شهید مدافع حرم حامد جوانی در آخر متذکر شد: کلام امام (ره) را نباید فراموش کرد که گفتند تا ظلم هست، مبارزه و مقاومت ادامه خواهد داشت.

منبع: آناج

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار