ديدار مسئولان یزد با 2 خانواده‌ شهید

سرپرست فرمانداری بافق و معاون اداره كل آموزش و پرورش استان يزد با 2 خانواده شهيد و بازنشسته فرهنگی شهرستان بافق ديدار كردند.
کد خبر: ۲۱۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ - 21December 2016

ديدار مسئولان یزد با خانواده 2 شهيد و فرهنگيبه گزارش دفاع پرس از یزد، «محمد زاده رحمانی» سرپرست فرمانداری بافق به همراه «علی دهقان» معاون اداره كل آموزش و پرورش استان استان و «علی اصغر رنجبر» رئيس آموزش و پرورش بافق با 2 خانواده شهيد و فرهنگی بازنشسته شهرستان یزد ديدار كردند.

در اين آيين مسئولان استان و شهرستان یزد از خانواده شهيد فرهنگی «محمد برزگری» ديدار كرده و از نزديك مشكلات آنان را بررسي كردند.

ديدار با پيشكسوت و معلم بازنشسته شهرستان « صديقه رنجبر» دومين ديداري بود كه مسئولان استان و شهرستان به منظور عيادت از وي انجام دادند.

سرپرست فرمانداري بافق در اين آيين تجليل و ديدار از خانواده پيشكسوتان را يك نوع وظيفه دانست و خاطر نشان كرد: تجديد روحيه، كسب تجربه، يادي از گذشته و بررسي و رفع مشكلات خانواده ها نتيجه اين ديدارها خواهد بود.

معاون اداره كل آموزش و پرورش استان يزد از معلمي به عنوان شغل انبياء ياد كرد و گفت: مسئولان و خدمتگذاران امروز نتيجه و ثمره تلاش معلماني چون شما هستند كه اميدواريم با دعای خير دانش آموزان و اولياء آنان هر چه زودتر يه سلامتي و بهبودی كامل دست پيدا كنيد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها